AMARAN&PERHATIAN
Diminta membaca dahulu informasi berkaitan barangan yang berminat.
Jangan menghubungi saya semata-mata hanya untuk bertanya tentang cara penggunaan barangan saya dan risikonya."SAYA BUKAN KAUNTER PERTANYAAN"
Semua akan diterangkan setelah anda memaharnya.
Ingin saya Tegaskan disini tentang minyak pengasih dan guna2.Minyak pengasih yang bersifat putih hanya menggunakan ayat2 suci Al-quran dan zikirullah.Jadi jangan ditanya kepada saya keberkesanannya dan tempohnya.Tiada yang tahu kerana semua bergantung pada niat si pemakai dengan izin Allah S.W.T.kerana ini hanya perantaraan dan usaha.
Minyak guna2 yang bersifat hitam yang menggunakan mantera2 dan khodam2 adalah minyak yang boleh dilihat kesannya dengan cepat.(Tapi risikonya sendiri mau ingat!!)namanya pun sifat hitam jadi khodamnya adalah dari jin kafir(jin islam tak buat keja cam ni)Berani baru beli,kalau tak jangan tanya saya.Buang kredit saya dan saudara..
Semua barangan yang saya maharkan disini tidak semestinya berkhodam atau berisi.Tetapi saya juga menyediakan khidmat mengisi khodam pendamping pada barangan dengan budi bicara dan mahar yang bersesuaian.
Semua barangan yang berkhodam akan saya berikan -nama khodam
-asal khodam
-umur khodam
-cara menjaga
-agama khodam
-umur barangan
-zikirullah yang digunakan
-pakaiannya
Terdapat juga barangan yang tidak saya tampilkan di blog ini yang ada dalam simpanan saya.bagi yang mencari sesuatu barang sila hubungi/sms saya..
~SEKIAN HARAP MAKLUM~

@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak penulis/pengarang .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.Tindakan undang-undang akan diambil.Segala pertanyaan dan pembayaran boleh dibuat(termasuk pos kiriman laju):

email:white.devilz84@gmail.com
:white.devilz@yahoo.com
H/P:0134778898
A/C:1570-5474-6654 Maybank
A/C:1571-5773-9073 Maybank
A/C:0714-0219-3495-21 CIMB

maybank Pictures, Images and Photos


Melihatkan dewasa ini semakin banyak blog2 barangan mistik yang ada membuatkan penulis/pengarang terpanggil untuk bersuara.Banyak diantara barang yang dijual dilihat tidak diketahui asal usul pembuatan dan keaslian sesuatu barang,sama ada dari kesilapan sahabat2 penjual dengan sengaja atau...hehehehe..(jangan marah yek..)oleh itu saya akan membantu bagi mereka yang ingin mengetahui keaslian barang2/isi sesuatu barang sama ada milik peribadi atau yg dijual dengan mahar seikhlasnya dari saudara..at lis reload la credit.ni asyik tanya jak yg menjawap pun guna credit gak.(sediakan payung sebelum hujan..jangan dah beli baru nak tepuk dahi)
Dan bagi yang berhajat dgn barang dlm blog ini tapi tidak mempunyai mahar blh la berunding dgn sy sama ada hendak ditempah dahulu atau ingin ditukarkan/barter dgn barang simpanan saudara..semuanya atas budi bicara dan kesepakatan..

INFO!!

Suka disini sy jelaskan mengenai khodam pendamping.setiap pendamping mempunyai kelebihan tersendiri dan yg lainnya akan sy maklumkan setelah permaharan dibuat serta salah 1 syarat sblm tuan/puan memiliki khodam pendamping ialah mampu “MENGAWALNYA”..kalo tak mampu just biarkan jew tak payah nak gunakkan/arahkan khodam..biar jew dia ddk dlm senjata/cincin tu.Dia tau buat keja dia secara “AUTO”.Byk pertanyaan sy dpt tanya sama ada dpt dibuktikan dan ditest khodam atau tidak?pertanyaan sy kpd tuan/puan kenapa rakyat kerja bwh raja bkn raja kerja bawah rakyat?sbb raja ada kuasa@ilmu yg menyebabkan dia jadi raja dan kita tunduk kpd dia..ni nak ada khodam tp tada ilmu asas kebatinan atau ilmu nak menundukkan khodam pastu nak tanya nak test dan buktikan..adakah khodam nak ikut ckp tuan/puan??sendiri mau ingat!!sbb tu kalo nak ada khodam pastikan dah dibuka matabatin dan pendengaran ato at liss ada asas kebatinan.Tp itu bkn menjamin tuan/puan dah bagus..ttp dan ramai jew kat luar tuh walau bergelar guru/ustaz /pawang/bomoh/dukun still kena tipu dgn khodam dan jin..kononnya mereka ni dari kalangan khorin,maklaikat,muslim dll.sbb masih banyak dan luas lg ilmu.nak kena tau cara nak buka rupa sebenar khodam,ilmu penunduk khodam,ilmu pemusnah khodam,ilmu agama,ilmu scan jasad,roh,hati,hati roh,matabatin roh,scan atas,bawah tanah,depan belakang ,atas kiri kanan,ilmu kuncian khodam dan mcm2 lg berkenaan khodam yg mungkin sy pun blm tahu..bkn tak blh jumpa ato test khodam.semua khodam blh buat.jgn kan nak tgk,nak dia tutupkan lampu atau sekadar menyentuh kita bila2 masa dia blh lakukkan..ini dah dibuktikan oleh yg pernah mengalami.tak pun jumpa jew dlm mimpi atau sekadar merasa dan melihat lintasan bayangan hitam bg yg tiada ilmu..KALO TAK PERCAYA GAK ATAU NAK TEST GAK CARI JEW ORG LAIN SURUH ISIKAN..TAPI KALO DAH DPT “SAKA” JGN CARI SY LAK NAK MINTA TOLONG..WASSALAM..selamat menikmati blog sy..










Tuesday, June 28, 2011

Cincin Akik Yaman Kuning(sold)


Cincin akik yaman kuning..diisikan bg syariat multifungsi dan bersifat sejuk..pengasihan dan penyembuhan...Maharnya RM150.00

Cincin Kristal Merah[sold]


Batu kristal merah asli dr gunung jerai..mempunyai energi bg syariat pengasih dan pendinding..ring apalka@perak celup..Maharnya RM150.00

Cincin Badar Kristal[SOLD]


Cincin kristal badar..asli dr alam..diisikan bg syariat pembisa,pendinding,penunduk,pengerun dan pelebur ilmu lawan..Maharnya RM150.00[SOLD]

Friday, June 24, 2011

Gelang Al Hikmah[SOLD]

Gelang berajah asli tulisan tangan dan telah diisikan kekuatan al hikmah bg syariat keselamatan termasuk kebal darurat dan musuh akan terpental saat menyerang,kewibawaan dan pengasihan..Maharnya RM499.00[SOLD]

Wednesday, June 22, 2011

Tinta Zafaran

Tinta zafaran merah asli khas bg penulisan rajah dan wafak..blh juga digunakan bg menghidupkan semula wafak yg telah matifungsi...Maharnya RM50.00

Gelang Pengasihan Raja[SOLD]

Seutas gelang yg rajahkan wafak dan diisikan dgn berbagai jenis energi ilmu pengasihan tingkat tinggi...Maharnya RM199.00[SOLD]

Sunday, June 19, 2011

Permata Hati Ayam[SOLD]


Permata hati ayam kristal..tembus cahaya..asli dr air terjun di penang..kekuatan sebagai syariat pengasihan dan mempunyai aura yg sejuk..rare sbb jarang yg ada kristal tembus cahaya..Maharnya RM100.00[SOLD]

Batu Ular[SOLD]

Batu permata gunung jerai berkhodam ular..kegunaan sebagai syariat pendinding ilmu hitam,santet,guna2 dan sihir...pembisa pukulan dan penunduk..Maharnya RM120.00[SOLD]

Monday, June 13, 2011

Permata Petir[SOLD]

Batu permata petir api..aura yg kuat sebagai syariat pendinding dr sihir,guna2,ilmu hitam dan dpt meleburkan kesaktian lawan kebal...anti racun dan kebal darurat..Maharnya RM120.00[SOLD]

Saturday, June 4, 2011

Cincin Rajah Al Hikmah

Cincin berajah dan diisikan Al Hikmah dr KH Iskandar dr Cisoka..