AMARAN&PERHATIAN
Diminta membaca dahulu informasi berkaitan barangan yang berminat.
Jangan menghubungi saya semata-mata hanya untuk bertanya tentang cara penggunaan barangan saya dan risikonya."SAYA BUKAN KAUNTER PERTANYAAN"
Semua akan diterangkan setelah anda memaharnya.
Ingin saya Tegaskan disini tentang minyak pengasih dan guna2.Minyak pengasih yang bersifat putih hanya menggunakan ayat2 suci Al-quran dan zikirullah.Jadi jangan ditanya kepada saya keberkesanannya dan tempohnya.Tiada yang tahu kerana semua bergantung pada niat si pemakai dengan izin Allah S.W.T.kerana ini hanya perantaraan dan usaha.
Minyak guna2 yang bersifat hitam yang menggunakan mantera2 dan khodam2 adalah minyak yang boleh dilihat kesannya dengan cepat.(Tapi risikonya sendiri mau ingat!!)namanya pun sifat hitam jadi khodamnya adalah dari jin kafir(jin islam tak buat keja cam ni)Berani baru beli,kalau tak jangan tanya saya.Buang kredit saya dan saudara..
Semua barangan yang saya maharkan disini tidak semestinya berkhodam atau berisi.Tetapi saya juga menyediakan khidmat mengisi khodam pendamping pada barangan dengan budi bicara dan mahar yang bersesuaian.
Semua barangan yang berkhodam akan saya berikan -nama khodam
-asal khodam
-umur khodam
-cara menjaga
-agama khodam
-umur barangan
-zikirullah yang digunakan
-pakaiannya
Terdapat juga barangan yang tidak saya tampilkan di blog ini yang ada dalam simpanan saya.bagi yang mencari sesuatu barang sila hubungi/sms saya..
~SEKIAN HARAP MAKLUM~

@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak penulis/pengarang .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.Tindakan undang-undang akan diambil.Segala pertanyaan dan pembayaran boleh dibuat(termasuk pos kiriman laju):

email:white.devilz84@gmail.com
:white.devilz@yahoo.com
H/P:0134778898
A/C CIMB BANK:8007-2652-84 MISTIKSHOP ENTERPRISE


Melihatkan dewasa ini semakin banyak blog2 barangan mistik yang ada membuatkan penulis/pengarang terpanggil untuk bersuara.Banyak diantara barang yang dijual dilihat tidak diketahui asal usul pembuatan dan keaslian sesuatu barang,sama ada dari kesilapan sahabat2 penjual dengan sengaja atau...hehehehe..(jangan marah yek..)oleh itu saya akan membantu bagi mereka yang ingin mengetahui keaslian barang2/isi sesuatu barang sama ada milik peribadi atau yg dijual dengan mahar seikhlasnya dari saudara..at lis reload la credit.ni asyik tanya jak yg menjawap pun guna credit gak.(sediakan payung sebelum hujan..jangan dah beli baru nak tepuk dahi)
Dan bagi yang berhajat dgn barang dlm blog ini tapi tidak mempunyai mahar blh la berunding dgn sy sama ada hendak ditempah dahulu atau ingin ditukarkan/barter dgn barang simpanan saudara..semuanya atas budi bicara dan kesepakatan..

INFO!!

Suka disini sy jelaskan mengenai khodam pendamping.setiap pendamping mempunyai kelebihan tersendiri dan yg lainnya akan sy maklumkan setelah permaharan dibuat serta salah 1 syarat sblm tuan/puan memiliki khodam pendamping ialah mampu “MENGAWALNYA”..kalo tak mampu just biarkan jew tak payah nak gunakkan/arahkan khodam..biar jew dia ddk dlm senjata/cincin tu.Dia tau buat keja dia secara “AUTO”.Byk pertanyaan sy dpt tanya sama ada dpt dibuktikan dan ditest khodam atau tidak?pertanyaan sy kpd tuan/puan kenapa rakyat kerja bwh raja bkn raja kerja bawah rakyat?sbb raja ada kuasa@ilmu yg menyebabkan dia jadi raja dan kita tunduk kpd dia..ni nak ada khodam tp tada ilmu asas kebatinan atau ilmu nak menundukkan khodam pastu nak tanya nak test dan buktikan..adakah khodam nak ikut ckp tuan/puan??sendiri mau ingat!!sbb tu kalo nak ada khodam pastikan dah dibuka matabatin dan pendengaran ato at liss ada asas kebatinan.Tp itu bkn menjamin tuan/puan dah bagus..ttp dan ramai jew kat luar tuh walau bergelar guru/ustaz /pawang/bomoh/dukun still kena tipu dgn khodam dan jin..kononnya mereka ni dari kalangan khorin,maklaikat,muslim dll.sbb masih banyak dan luas lg ilmu.nak kena tau cara nak buka rupa sebenar khodam,ilmu penunduk khodam,ilmu pemusnah khodam,ilmu agama,ilmu scan jasad,roh,hati,hati roh,matabatin roh,scan atas,bawah tanah,depan belakang ,atas kiri kanan,ilmu kuncian khodam dan mcm2 lg berkenaan khodam yg mungkin sy pun blm tahu..bkn tak blh jumpa ato test khodam.semua khodam blh buat.jgn kan nak tgk,nak dia tutupkan lampu atau sekadar menyentuh kita bila2 masa dia blh lakukkan..ini dah dibuktikan oleh yg pernah mengalami.tak pun jumpa jew dlm mimpi atau sekadar merasa dan melihat lintasan bayangan hitam bg yg tiada ilmu..KALO TAK PERCAYA GAK ATAU NAK TEST GAK CARI JEW ORG LAIN SURUH ISIKAN..TAPI KALO DAH DPT “SAKA” JGN CARI SY LAK NAK MINTA TOLONG..WASSALAM..selamat menikmati blog sy..










Thursday, June 28, 2012

Bulu Gajah Jantan Betina

Bulu gajah jantan dan betina asli yg digunakan bg syariat pendinding dr sihir dan ilmu hitam serta pengasih seumpama kekuatan mani gajah jika dicampurkan kedlm minyak.maharnya rm200 dua paket.

Published with Blogger-droid v2.0.6

Thursday, June 21, 2012

Palakit archan nui

Palakit dr archan nui yg digunakan bg menarik lawan jenis dan kegunaannya agak terbuka dan bkn terbatas seperti sesetengah palakit yg hanya digunakan.utk isteri atau kekasih.mahar rm399.

Published with Blogger-droid v2.0.6

Palakit Lp Yit

LP Yit ~ Wat NongJok - PalaKit kayu hitam(ore cha)@ Mai TamDom dgn ikatan perak.BE 2537.terdapat yant disekeliling yg diukir dan cop  kode 4 wat.kegunaan bg syariat membawa keuntungan dlm bisnes,menarik lawan jenis,pengasih,rezeki,bertuah dan pengekal kekayaan.mahar rm499

Published with Blogger-droid v2.0.6

Tuesday, June 19, 2012

Amulet yingtong

Amulet bg kegunaan seksual.menarik lawan jenis dgn energi halus bg membuatkan lawan menjadi ghairah dan jatuh hati.memancarkan energi pengasihan pd si pemakainya sehingga dpt menarik perhatian org disekeliling.mahar rm399


Published with Blogger-droid v2.0.4

Loket metta/pengasihan

Loket dr kemboja buatan archan wan chai yg terkenal dgn kekuatan pengasihan dan pelet lawan.sesuai bg syariat penghairah nafsu lawan,pelaris,pengasih,pemikat,penunduk,penakluk hati dan pendinding dr ilmu pengasih lawan.mahar rm399

(tengah bawah sold)


Published with Blogger-droid v2.0.4

Amulet metta/pengasihan

Loket dr kemboja buatan archan wan chai yg terkenal dgn kekuatan pengasihan dan pelet lawan.sesuai bg syariat penghairah nafsu lawan,pelaris,pengasih,pemikat,penunduk,penakluk hati dan pendinding dr ilmu pengasih lawan.mahar rm399


Published with Blogger-droid v2.0.4

Loket metta/pengasihan

Loket dr kemboja buatan archan wan chai yg terkenal dgn kekuatan pengasihan dan pelet lawan.sesuai bg syariat penghairah nafsu lawan,pelaris,pengasih,pemikat,penunduk,penakluk hati dan pendinding dr ilmu pengasih lawan.mahar rm399


Published with Blogger-droid v2.0.4

Sunday, June 17, 2012

Stiker Butterfly(sold)

Stiker sebesar. 13x8 cm berbentuk butterfly dan mempunyai wafak/yant disekeliling.memberikan aura pengasihan yg kuat.blh diletakkan di kedai sebagai pelaris atau dilekatkan pd botol minyak utk dijadikan minyak pengasihan.mahar rm30.(sold)


Published with Blogger-droid v2.0.4

Amulet Siput

Amulet terbuat dr siput dan campuran raksa.pabila sami membaca mantera maka cairan raksa akan mengalir dan masuk kedalam siput dan kemudian ditutup.kegunaan multifungsi.blh dipakai atau direndam didlm air atau kolam bg tujuan pembersihan dan kekuatan tenaga dlm.mahar rm499


Published with Blogger-droid v2.0.4

Amulet Kayu Mati

Terbuat dr kayu perempuan gantung diri.kegunaan bg syariat multifungsi.sesuai utk org bkn islam.mahar rm399


Published with Blogger-droid v2.0.4

Geraham Gajah

Gigi geraham gajah asli.blh dijadikan loket bg syariat anti santau dan racun.juga blh dicanai menjadikan permata cincin.mahar rm100


Published with Blogger-droid v2.0.4

Buah zaffaron/safron

Buah zafaron saiz sedang..mahar rm25


Published with Blogger-droid v2.0.4

Buah Zaffaran/saffron

Zaffaran gred 1 besar.asli dr spain.sesuai utk pembuatan minyak pengasih atau tinta.juga blh digunakan bg diminum dgn susu dan serbuk kunyit bg kekuatan zahir dan batin.maharnya rm30.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Thursday, June 7, 2012

Buntat Lipan Bara

Geliga lipan.yg sudah matang..mempunyai aura dan khasiat dlm perubatan dan pelarisan.(tidak tembus pandang)mahar rm300 sepasang.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Geliga Lipan

Geliga lipan.utk dimaharkan memandangkan dah terlampau byk plak dlm botol ni.khasiat pelaris n pengasih.(tidak tembus pandang)bg yg bertuah akan mendapat khodam haji yg terlihat dibotol itu bergantung nasib siapa yg dia ingin ikut.mahar rm200 sepasang.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Geliga Semut Merah

Geliga semut merah utk dimaharkan.rm100 sepasang.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Wednesday, June 6, 2012

Loket Harimau Kebal

Loket harimau dr siam dgn wafak kebal.mempunyai aura pendinding zahir dan batin yg kuat kerna dibless oleh sami terkenal dan dikemaskan didlm tiub.dipakai pada bahagian pinggang atau dikalungkan.mahar rm399


Published with Blogger-droid v2.0.4

Tuesday, June 5, 2012

Hiasan Pelaris Perniagaan

Hiasan berbentuk gantungan berupa bubu ikan,tampi padi dan telah diisikan dgn minyak pelarisan mani gajah dr lampung dan kayu hikmat 9 dr thailand sebagai syariat pelaris dagangan.hanya perlu digantung sebagai hiasan dikedai pd hadapan pintu maka akan berfungsi menarik pelanggan dan rezeki dr 8 penjuru mata angin..mahar rm599


Published with Blogger-droid v2.0.4

Bulu Perindu

Kami menyediakan bulu perindu utk dimahar dlm.kuantiti besar seperti ini.blh digunakan sebagai media pembuatan minyak pengasih atau minyak urut.mahar rm250 sepaket.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Akar Cenuai

Akar cenuai bg syariat pelaris,pengasih,pelet dan pengikat cinta.akar asli tanpa sebarang campuran.blh digunakan.sebagai medium utk diisikan.ke dlm minyak pengasih dan pelaris.akar dr jenis cenuai gunung.mahar rm199 sebotol.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Tasbih Nagasari

Tasbih terbuat dr kayu mistik nagasari.berbentuk kepala naga.blh dipesan bg yg berminat.ada dlm.dua jenis kayu.kayu nagasari dan teras kayu nagasari.blh diisikan dgn keilmuan dan kegunaan mengikut citarasa si pemakai.maharnya dgn isian adalah rm799.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Kemenyan Cirebon Istimewa

Kemenyan hitam istimewa berbentuk kristal asli dr cirebon sesuai bg kegunaan ritual berkaitan ghaib,penarikan harta dan pusaka,pewangi,tumbal/tukaran ghaib dll.berbau sgt harum dan kuat walo tidak dibakar.mahar rm100 sepaket.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Kemenyan Merah Cirebon

Kemenyan merah berbentuk kristal asli dr cirebon sesuai bg kegunaan ritual berkaitan ghaib,penarikan harta dan pusaka,pewangi,tumbal/tukaran ghaib dll.mahar rm50 sepaket.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Kemenyan Susu Cirebon

Kemenyan susu berbentuk kristal asli dr cirebon sesuai bg kegunaan ritual berkaitan ghaib,penarikan harta dan pusaka,pewangi,tumbal/tukaran ghaib dll.mahar rm50 sepaket.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Kemenyan Hitam Cirebon

Kemenyan hitam berbentuk kristal asli dr cirebon sesuai bg kegunaan ritual berkaitan ghaib,penarikan harta dan pusaka,pewangi,tumbal/tukaran ghaib dll.mahar rm50 sepaket.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Kemenyan Kristal Cirebon

Kemenyan berbentuk kristal asli dr cirebon sesuai bg kegunaan ritual berkaitan ghaib,penarikan harta dan pusaka,pewangi,tumbal/tukaran ghaib dll.mahar rm50 sepaket.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Tasbih 99 Permata

Tasbih 99biji dgn pelbagai permata asli.mempunyai aura yg sejuk dan lembut bg syariat perubatan,menguatkan amalan zikir,asma,hizib,batin dll.berbau harum dan mempunyai daya pengasih yg kuat..terdapat khodam haji sebagai pendamping tasbih.mahar rm777


Published with Blogger-droid v2.0.4

Tasbih Kooka Hitam

Tasbih asli kookah hitam(rare) hasil tarikan.telah ditambah isian dgn kekuatan al hikmah oleh guru kami Kyai Haji Iskandar.sesuai bg syariat melipat gandakan kekuatan batin,zikir,asma,hizib dll serta sebagai syariat perubatan.mempunyai khodam dr kalangan haji sebagai pendamping tasbih.mahar rm777


Published with Blogger-droid v2.0.4

Kalung Brajasari

Kalung khas yg telah diisikan bg syariat pendinding dr zahir dan batin.sesuai utk pakaian seorg perempuan atau anak kecil.rajahan lengkap.pelbagai kegunaan.maharnya rm199


Published with Blogger-droid v2.0.4

Loket Brajaguna

Loket rajahan multifungsi dan tempur dikalungkan didlm tiub berajah dan diisikan dgn wafak rajahan pelaris sebagai penyejuk kpd loket agar auranya seimbang.pemakai tidak akan merasa panas dan cepat marah walo terdapat energi pertempuran didlm loket.maharnya rm199


Published with Blogger-droid v2.0.4

Loket Isim Kholisoh Jariyah lvl9

Loket isim jariyah lvl 9 dgn rajahan peribadi.diukir saat diberikan nama.kegunaan wafak peribadi adalah mencukupkan kekurangan seseorg dan karekter si pemakai.tersedia dlm bekas kalis petir dan air.maharnya rm799.utk keterangan lanjut ttg sejarah dan isim jariyah lvl 9 silakan lihat disini.(ISIM KHOLISOH JARIYAH)


Published with Blogger-droid v2.0.4

Rompi Semar Mesem

Baju rompi.rajahan semar mesem bg syariat pengasih dan penunduk.diberikan bersama ikatan kepalanya.blh dipakai atau hanya digantung bg mendapatkan kekuatannya.telah diisikan dgn kebal darurat.maharnya rm199


Published with Blogger-droid v2.0.4

Delima Sulaiman

Cincin permata delima daging rajahan sulaiman ditengah.ring dr perak 975(perak asam).telah diisikan.bg syariat pengasih,pelaris,pendinding dan perubatan..saiz 19.maharnya rm399


Published with Blogger-droid v2.0.4

Wafak Pelaris Gumantong

Wafak pelaris saiz A4 dr wat utara thailand.dibless oleh seorg luang pho terkenal bg syariat pelaris,penarik pelanggan agar sentiasa dtg dan penunduk.mempunya aura cahaya yg sgt kuat..blh diframekan atau hanya disimpan.di tempat simpanan wang.maharnya rm299


Published with Blogger-droid v2.0.4

Loket Cirebon Jumbo

Loket pelaris dan pendinding cirebon.asli bahan dr tanah makam.sunan gunung jati,padi cirebon dan kemenyan.cirebon.dijadikan dlm bentuk.loket utk syariat pelaris.blh juga digantung pd tempat perniagaan tanpa perlu memakainya.mahar rm299


Published with Blogger-droid v2.0.4

RAMUAN:

-bulu perindu

-buluh perindu ledang

-akar cenuai

-buluh perindu jerai

-ikan tempel

-geliga lipan

-serbuk bara emas

-teras penunduk

-kayu sulaiman

-9jenis kayu ajaib(siam)

-kain makam 3 keramat (dato keramat,hang jebat,wali kalempayan)

-wadi syifa

-geliga siput

-kayu sepasang

-3005++jenis minyak pengasih dan pelet

-minyak pengasih aura(MPA)

-wafak isim kholisoh jariyah

-wafak pengasih yussuf

-wafak jubah yussuf

-wafak mahkota sulaiman

-wafak pengasih LPJ

-wafak pengasih bulan

-mani gajah lampung

-mani gajah bela

-mani gajah kristal

-mani gajah liar

-buah zaffaran

-kulit kayu manis

-pati vanilla

-dll bahan rahsia alam

KHASIAT:

-pengasih (menarik org disekeliling secara umum)

-pengasih khusus(dgn niat dpt membuatkan target terpikat dan tunduk)

-pelaris(menjadi pelaris diri dan tempat bekerja atau perniagaan dgn cara dipakai)

-penunduk(segala kata2 dpt menundukkan org dan didengari)

-pemanis(membuatkan wajah kelihatan lembut dan disukai)

-penyeri(menambahkan aura dan seri pada wajah dan kelihatan bersih dan bercahaya)

-membuka kekuatan batin(menambah deria rasa pada badan)

-menambah kekuatan batin(melipat gandakan kekuatan batin yg ada dan ilmu pengasihan yg dimiliki) 


-melancarkan sistem cakra(menambahkan kekuatan cakra tubuh dan melancarkan pengaliran energi badan)

-membuang energi negatif(membuang energi negatif sihir,pelet,guna2 dan ilmu hitam)

-auto charge(kekuatan loket akan dibersihkan dan ditambah dgn sendiri)

-membuka penglihatan batin(membantu menambah kekuatan penglihatan batin dan membuka cakra ajna,mahkota,jantung dan kepala)

-menambah kepekaan deria rasa batin(dapat merasa keberadaan energi brg dan makhluk lain berhampiran)

-melindungi dari sihir(melindungi dari sihir pengasih dan pelet org terhadap kita)

-menghindar dari niat jahat(membuatkan org lembut hati utk berbuat kejahatan pada diri kita)

-disukai oleh khodam dan makhluk ghaib(disenangi oleh makhluk ghaib yg bersifat putih)

-membuka jalan/jalur urusan(memudahkan dln segala urusan bisnes dan perbincangan)

-gabungan pengasih dan pelet dr berbagai( bangsa dan kaum di asia(kekuatan energi berbagai jenis pengasih dan pelet dr indonesia.malaysia dan thailand)

-kewibawaan(meningkatkan karisma diri dan yakin diri)

-pangkat(mudah mendapat kenaikan pangkat dan rezeki)

-perindu(membuatkan target selalu teringatkan kita)

-rezeki(mendapatkan rezeki tanpa disangka2 melalui duit,hubungan,berita gembira dll)

MAHAR RM999



Published with Blogger-droid v2.0.4

Tongkat Naga Putih

Tongkat bewarna putih yg berpusar secara alami.mengandungi kekuatan spiritual utk perubatan,pendinding,pengunci batin dan pembisa.sesuai bg syariat perubatan dan penjaga rumah.Mahar rm299


Published with Blogger-droid v2.0.4

Tongkat Komando Nagasari

Tongkat komando dr bahan kayu nagasari.kayu lagenda dr cirebon dr penjelmaan naga.telah dipasak dgn peluru dan batu permata dr cirebon sebagai syariat kebal 7 lapis,kewibawaan,pengerun,penunduk dan pembisa.mahar rm999.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Teras Raja Kayu

Teras raja kayu saiz jumbo.sesuai diletakkan pd tmpt perniagaan sebagai syariat pelaris dan pendinding.blh digunakan utk pelbagai hajat seperti perubatan dr bisa ato sebagai bahan ukiran.mahar rm200


Published with Blogger-droid v2.0.4

Akik Sulaiman

Cincin perak 925 antik dgn permata akik sulaiman yg mempunyai rajahan sulaiman dibawahnya.asli hasil tarikan alam ghaib.dijamin 100%.kegunaan bg syariat pelaris dan pengasih.aura yg sejuk dan lembut.sesuai bg ahli perniagaan,jurujual,perunding pelanggan dll bidang yg berkaitan dgn org umum.mahar rm599.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Wafak Isim Jariyah

Rajahan isim jariyah dan rajahan ayat kursi bg syariat pendinding dan pengasih.memudahkan urusan rezeki dan ketenteraman rumah.juga sesuai diletakkan.pd tmpt dagangan.mahar rm100.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Rajahan Pelaris

Rajahan bg pelaris dan pengasihan supaya rumah menjadi tenteram atau tempat dagangan ramai pelanggan dan mampu membuatkan pelanggan kembali.mahar rm100.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Rajahan Nur Buwwah

Poto rajahan doa nurbuwwah yg telah diaktifkan dan diisi bg syariat multifungsi.terdapat dlm dua warna dan kemasan bingkai gambar.mahar rm199.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Rajahan Doa Nurbuwwah

Doa rajahan nur buwwah yg telah siap.diaktifkan dan.diisi bg syariat pendinding dr zahir dan batin serta multifungsi.saiz A4.siap disediakan.dlm kemasan bingkai gambar.mahar rm199.


Published with Blogger-droid v2.0.4