Thursday, February 27, 2014

PERHATIAN!!

Sekadar info kpd pelanggan setia kami tentang blog lain yg memaharkan khodam dewa dan meniru blog kami dan memaharkan dgn mahar murah.maka disini kami menegaskan tidak terlibat dan tidak bertanggungjawap diatasnya.jika ditipu atau pun dikatakan dari pihak kami.
Anda mungkin dpt memahar geliga,mustika,khodam,azimat,wafak,gelang,rantai,cincin,kayu,teras dll barang bertuah dengan mahar yang murah dr pihak lain tapi kami menegaskan setiap barang kami adalah rare dan hanya ada satu atau dua sahaja dlm simpanan dan bukan dikatakan ditarik dan oemberian ghaib sehingga dpt diperolehi berulang kali.
Khodam yg kami maharkan adalah asli dan dpt diuji dgn cara tertentu dan isiannya dijamin pihak kami jika didapati kosong,hilang,atau tidak berfungsi maka pihak kami bertanggungjawap utk mengembalikan semula khodam dgn cara diisikan semula atau diambil semula jika dicuri pihak tertentu kerna jaminan kami khodam dikunci pd barang dijamin seumur hidup.
Bagi yg merasakan mahal mahar dr kami maka kami tegaskan bahawa barang kami dikira dr segi kualiti isian bkn kuantiti.secara logik juga tiada barang berkualiti dijual murah dipasaran melainkan ciplak dan tak berkualiti atau hanya dijual dgn kata manis.
Bagi pemahar brg mistik bt kali pertama dan baru berjinak maka akan mengatakan barang kami mahal tetapu bagi yg telah tahu maka akan menghargai kualiti produk kami..dan blh dikatakan 99% pemahar mistik baru ditipu dan menyedarinya setelah mendapat pengalaman.jadi silakan mencari dahulu pengalaman anda dan bandingkan dgn produk kami kelak.tq
 PEMBONGKARAN PENIPUAN 

Sila add sebagai follower di  GOOGLE FOLLOWER 


Posted via Blogaway