Sunday, April 6, 2014

Permata Khodam Tuan Haji

Nilam Kuning/Yellow Sappire

Akik Sabun/Akik Sunkies

Akik Sabun/Akik Sunkies

JENIS KHODAM:Tuan Haji

POSISI:khodam dari kalangan guru agama bagi jin dan mendalami kelehihan agama berbanding kanuragan.

KEGUNAAN&KELEBIHAN:mempunyai ilmu pengasihan,perubatan dan pelet tingkat tinggi serta ilmu agama bg mendidik khodam bawahan dan bersifat sejuk.

1. pertempuran@digunakan utk mengajarkan jurus perang dan tidak dpt digunakan/sarung ke badan bg yg mampu kerna telah tua dan tidak sesuai melainkan menjadi guru sahaja.

2. Menundukkan khodam@dpt digunakan bg menundukkan khodam lain yg lebih rendah pangkatnya atau khodam kafir utk diislamkan.

3. persilatan@dpt diminta mengajarkan jurus2 persilatan dari pelbagai aliran seni mempertahankan diri yg selalunya kepada gerakkan dan jurus tenaga dalam.

4. pendinding@digunakan terus sebagai pendinding atau diarahkan utk memasang pendinding pd badan tuannya atau menjaga keluarga dan harta benda.

5. perubatan@mempunyai ilmu perubatan secara tradisonal atau mistik yg akan diberikan kpd pemakai secara gerakkan batin atau mimpi atau bg yg mampu melihat alam ghaib maka lebih mudah.pd bebila masa utk berkomunikasi

6. pengasihan@mengisikan minyak utk pengasihan atau digunakan terus sebagai pemikat/pelet utk membuatkan org yg dipandang terpesona dgn kecantikan aura wajahnya.

7. Pelaris@digunakan bg membuat pelaris kedai,bisnes dan diri.sama ada melalui minyak atau brg.

8. pukulan@dpt mengajar jurus2 kebatinan atau memberat dan menambah pembisa pd pukulan dan mengisikan jurus pd tangan.

9. pendamping@mendampingi dan menjaga tuannya dr serangan ghaib dan nyata dan dpt diarahkan tuk menjaga harta benda,keluarga tuannya

10. menguatkan gerakan batin@dpt meningkatkan kepekaan batin kerna energy khodam akan bersatu dan kepekaan lebih halus dan mudah merasa energi brg berkhodam atau sesuatu tempat berenergi dan ilmu.scan secara deria gerak rasa.

11. senjata ghaib@blh digunakan bg mendapatkan senjata ghaib utk tujuan perang ghaib,pemusnah khodam dan perubatan

12. mata batin@dpt membantu membuka mata batin  dan menambah kepekaan mata batin atau menggunakan penglihatan batin khodam bg yg mampu menyarung ke badan.tetapi tidak disarankan.

13. multifungsi@dpt diarahkan sesuai keperluan tuannya DLL.

14. Kekuatan khodam bergantung pd dirinya dan juga energi serta ilmu tuannya.maka lebih kuat ilmu tuannya maka lebih kuat kekuatan khodamnya.juga blh dikuatkan dgn dicharge energi zikir diri khodam tersebut yg akan diberikan pd pemahar.

15.Ilmu@mengajarkan ilmu kebatinan atau bersifat perubatan dan pengasihan,agama,pelaris dll yg sejuk pd pemiliknya yg mampu berinteraksi secara batin/scan.

16.Al Hikmah@setiap permata diisikan energi bonus kekuatan al hikmah.apakah al hikmah??lihat video ini→  PERSATUAN AL HIKMAH MALAYSIA 

EFEK NEGATIF:tuannya akan merasa pening atau kesemutan kerna energi sedang sycronized dgn diri dan akan hilang dlm beberapa hari .akan merasa tenang  dan akan menjadi tertarik wanita bg pemakai lelaki dan sebaliknya..dan bg yg memakai ilmu kanuragan bersifat hitam akan merasa panas dan bg yg mendalami ilmu agama akan menjadi lebih sejuk dan tenang dlm ibadah.

CARA MENGATASI:banyakkan istifar dan belajar mengawalnya..akan smpi tahap dimana energi kita dpt mengawal khodam dan menundukkannya kecuali seseorg yg mmg mempunyai asas kebatinan maka lebih mudah..

MAHAR MAMPU MILIK HANYA SATU SAHAJA SETIAP PIC DAN TAKKAN ADA SELEPAS INI SEPERTINYA.MAHAR YG MURAH DR KEBIASAAN RM1500 KINI RM499.00 YA RM499.00 SAHAJA!!

Posted via Blogaway

Posted via Blogaway


Posted via Blogaway