Friday, March 27, 2015

Loket Emas Permata Citrine(sold)

Loket emas asli berkhodam puteri yg telah kami isikan sesuai bg pemakaian seorg perempuan dlm bidang nyayian,bisnes,tarian,jualan langsung,model dll berkaitan hiburan dan yg melibatkan berjumpa org ramai.
JENIS KHODAM:Puteri

POSISI:puteri dari kerabat  diraja dan juga khodam yg mempunyai nama puteri atau berpangkat serta kebolehan seumpama puteri..ade juga sesetengah puteri yg  hanya berseorangan dan ada mempunyai dayang/pengiring

KEGUNAAN&KELEBIHAN:mempunyai ilmu pengasihan dan pelet tingkat tinggi serta kebolehan dlm pertahan diri

1. pertempuran@digunakan tuk perang ghaib atau pertempuran nyata bg membantu tuannya dlm gerakkan jurus dan pukulan selalunya baik dipakai wanita utk ini.

2. Menundukkan khodam@dpt digunakan bg menundukkan khodam lain yg lebih rendah pangkatnya.

3. persilatan@dpt diminta mengajarkan jurus2 persilatan dari pelbagai aliran seni mempertahankan diri yg sesuai selalunya utk tuan wanita.

4. pendinding@digunakan terus sebagai pendinding atau diarahkan utk memasang pendinding pd badan tuannya atau menjaga keluarga dan harta benda.

5. pemikat@mempunyai pemikat secara automatic/berseri dgn aura yg lembut pd si pemakai

6. pengasihan@mengisikan minyak utk pengasihan atau digunakan terus sebagai pemikat/pelet utk membuatkan org yg dipandang terpesona dgn kecantikan aura wajahnya.

7. perubatan@digunakan untuk sesuatu jenis perubatan kebatinan berkaitan sihir atau khodam atau yg bersifat lembut seperti pelaris,pengasih dan kecantikan

8. pukulan@dpt mengajar jurus2 kebatinan atau memberat dan menambah pembisa pd pukulan tuannya.

9. pendamping@mendampingi dan menjaga tuannya dr serangan ghaib dan nyata dan dpt diarahkan tuk menjaga harta benda,keluarga tuannya

10. menguatkan gerakan batin@dpt meningkatkan kepekaan batin kerna energy khodam akan bersatu dan kepekaan lebih halus dan mudah merasa energi brg berkhodam atau sesuatu tempat berenergi dan ilmu.scan secara deria gerak rasa.

11. senjata ghaib@blh digunakan bg mendapatkan senjata ghaib utk tujuan perang ghaib dan perubatan

12. mata batin@dpt membantu membuka mata batin atau menggunakan penglihatan batin khodam.

13. multifungsi@dpt diarahkan sesuai keperluan tuannya DLL.

14. Kekuatan khodam bergantung pd dirinya dan juga energi serta ilmu tuannya.maka lebih kuat ilmu tuannya maka lebih kuat kekuatan khodamnya.juga blh dikuatkan dgn dicharge energi zikir diri khodam tersebut yg akan diberikan pd pemahar.

15.Ilmu@mengajarkan ilmu kebatinan atau bersifat perubatan dan pengasihan pd pemiliknya yg mampu berinteraksi secara batin/scan.

EFEK NEGATIF:tuannya akan merasa pening atau kesemutan kerna energi sedang sycronized dgn diri dan akan hilang dlm beberapa hari .akan berubah menjadi lemah lembut bg wanita dan akan menjadi tertarik wanita bg pemakai lelaki.

CARA MENGATASI:banyakkan istifar dan belajar mengawalnya..akan smpi tahap dimana energi kita dpt mengawal khodam dan menundukkannya kecuali seseorg yg mmg mempunyai asas kebatinan maka lebih mudah..

Mahar: rm1200.00