Tuesday, February 19, 2019

Pill Aura Dewi Bulan


Pill wafak dengan 4 unsur manusia. Tanah api angin air.. Telah kami rajahkan dengan warna berbeza mengikut unsur dan sedulur papat.
Kemudian kami satukan dgn kekuatan isian beberapa mantera pengasihan dan pelet. Didalam setiap pill kami isikan dgn bahan2 booster seperti susuk intan dan getah katilayu bagi menguatkannya.bagi yang merasakan dan mempercayai mitos pemakaian susuk blh mudarat dan menyukarkan sakaratulmaut maka kami sarankan tidak perlu memahar dari kami kerna kepercayaan karut anda.. Susuk kami bebas semua kepercayaan mitos tersebut.
Dengan pengambilan pill ini maka aura diri anda akan dibooster ke maksimum sehingga terlihat mempersona dimata manusia lain. Setiap bicara anda akan didengar. Wajah anda akan menjadi kerinduan kepada yg memandang.suara anda menjadi merdu dan suka didengari org bagi bidang entertainment.. Anti sihir dan ilmu hitam pd yg berniat jahat pada anda maka kekuatan isian wafak akan meneutralkannya. Kegunaan susuk intan selain dr meningkatkan aura dipercayai bagi mengekalkan pengaliran arus rezeki seseorang sehingga tidak terhambat oleh kesusahan dalam usaha mencari rezeki.
Pelbagai kelebihan pill ini akan ada rasakan melalui kekuatan wafak yg ada seperti wafak pelet sulaiman. Pengasihan yusuf dll yg tidak kami ceritakan disini melainkan anda alaminya sendiri..
Stok terbatas hanya ada 2 set.. Lainnya telah kami maharkan pada yg membuat tempahan pada pihak kami..(last set)
Mahar rm500.00 1set pill.. 1pill Dimakan 3hari sekali..TESTIMONI..