Monday, May 20, 2019

Minyak Umpan Getah Katilayu



Minyak Raja Katilayu @Kingkatilayu merupakan produk keluaran mistikshop khusus sebagai minyak perangsang umpan ikan yang diolah secara zahir dan batin bagi iktiar dalam sukan memancing sama ada air tawar mahupun air masin.
Menggunakan bahan organik tanpa kimia seperti getah pohon katilayu, wafak pancing  yang diambil dari kitab samsul maarif kubro dan kami rajahkan dari bahan kulit janin kijang  yg dipercayai mengandungi hormon pengasihan dan rezeki dengan campuran bau dan perasa dari minyak makanan laut  dan tumbuhan yang berkualiti diimport dari USA. 
Dengan bau yang kuat tapi tidak berbau busuk dapat menarik deria bau ikan sama ada air tawar atau masin bagi menjamah umpan anda. Hanya dengan beberapa titis cukup membuatkan umpan anda menjadi istimewa.
Dapat digunakan pada umpan hidup mahupun mati. Untuk kesan yang maksima bagi penggunaan laut dalam minyak boleh disuntikan pada umpan anda.
Juga sebagai penghanyir umpan tiruan,gewang atau softbait yang melekat dgn baik tetapi tidak meninggalkan kesan berkerak pada umpan tiruan anda. Minyak dapat digunakan juga dalam pancingan udang galah sebagai perangsang umpan.
Iktiar dalam memikat ikan dan udang galah.
Mahar rm55.00