AMARAN&PERHATIAN
Diminta membaca dahulu informasi berkaitan barangan yang berminat.
Jangan menghubungi saya semata-mata hanya untuk bertanya tentang cara penggunaan barangan saya dan risikonya."SAYA BUKAN KAUNTER PERTANYAAN"
Semua akan diterangkan setelah anda memaharnya.
Ingin saya Tegaskan disini tentang minyak pengasih dan guna2.Minyak pengasih yang bersifat putih hanya menggunakan ayat2 suci Al-quran dan zikirullah.Jadi jangan ditanya kepada saya keberkesanannya dan tempohnya.Tiada yang tahu kerana semua bergantung pada niat si pemakai dengan izin Allah S.W.T.kerana ini hanya perantaraan dan usaha.
Minyak guna2 yang bersifat hitam yang menggunakan mantera2 dan khodam2 adalah minyak yang boleh dilihat kesannya dengan cepat.(Tapi risikonya sendiri mau ingat!!)namanya pun sifat hitam jadi khodamnya adalah dari jin kafir(jin islam tak buat keja cam ni)Berani baru beli,kalau tak jangan tanya saya.Buang kredit saya dan saudara..
Semua barangan yang saya maharkan disini tidak semestinya berkhodam atau berisi.Tetapi saya juga menyediakan khidmat mengisi khodam pendamping pada barangan dengan budi bicara dan mahar yang bersesuaian.
Semua barangan yang berkhodam akan saya berikan -nama khodam
-asal khodam
-umur khodam
-cara menjaga
-agama khodam
-umur barangan
-zikirullah yang digunakan
-pakaiannya
Terdapat juga barangan yang tidak saya tampilkan di blog ini yang ada dalam simpanan saya.bagi yang mencari sesuatu barang sila hubungi/sms saya..
~SEKIAN HARAP MAKLUM~

@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak penulis/pengarang .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.Tindakan undang-undang akan diambil.Segala pertanyaan dan pembayaran boleh dibuat(termasuk pos kiriman laju):

email:white.devilz84@gmail.com
:white.devilz@yahoo.com
H/P:0134778898
A/C CIMB BANK:8007-2652-84 MISTIKSHOP ENTERPRISE


Melihatkan dewasa ini semakin banyak blog2 barangan mistik yang ada membuatkan penulis/pengarang terpanggil untuk bersuara.Banyak diantara barang yang dijual dilihat tidak diketahui asal usul pembuatan dan keaslian sesuatu barang,sama ada dari kesilapan sahabat2 penjual dengan sengaja atau...hehehehe..(jangan marah yek..)oleh itu saya akan membantu bagi mereka yang ingin mengetahui keaslian barang2/isi sesuatu barang sama ada milik peribadi atau yg dijual dengan mahar seikhlasnya dari saudara..at lis reload la credit.ni asyik tanya jak yg menjawap pun guna credit gak.(sediakan payung sebelum hujan..jangan dah beli baru nak tepuk dahi)
Dan bagi yang berhajat dgn barang dlm blog ini tapi tidak mempunyai mahar blh la berunding dgn sy sama ada hendak ditempah dahulu atau ingin ditukarkan/barter dgn barang simpanan saudara..semuanya atas budi bicara dan kesepakatan..

INFO!!

Suka disini sy jelaskan mengenai khodam pendamping.setiap pendamping mempunyai kelebihan tersendiri dan yg lainnya akan sy maklumkan setelah permaharan dibuat serta salah 1 syarat sblm tuan/puan memiliki khodam pendamping ialah mampu “MENGAWALNYA”..kalo tak mampu just biarkan jew tak payah nak gunakkan/arahkan khodam..biar jew dia ddk dlm senjata/cincin tu.Dia tau buat keja dia secara “AUTO”.Byk pertanyaan sy dpt tanya sama ada dpt dibuktikan dan ditest khodam atau tidak?pertanyaan sy kpd tuan/puan kenapa rakyat kerja bwh raja bkn raja kerja bawah rakyat?sbb raja ada kuasa@ilmu yg menyebabkan dia jadi raja dan kita tunduk kpd dia..ni nak ada khodam tp tada ilmu asas kebatinan atau ilmu nak menundukkan khodam pastu nak tanya nak test dan buktikan..adakah khodam nak ikut ckp tuan/puan??sendiri mau ingat!!sbb tu kalo nak ada khodam pastikan dah dibuka matabatin dan pendengaran ato at liss ada asas kebatinan.Tp itu bkn menjamin tuan/puan dah bagus..ttp dan ramai jew kat luar tuh walau bergelar guru/ustaz /pawang/bomoh/dukun still kena tipu dgn khodam dan jin..kononnya mereka ni dari kalangan khorin,maklaikat,muslim dll.sbb masih banyak dan luas lg ilmu.nak kena tau cara nak buka rupa sebenar khodam,ilmu penunduk khodam,ilmu pemusnah khodam,ilmu agama,ilmu scan jasad,roh,hati,hati roh,matabatin roh,scan atas,bawah tanah,depan belakang ,atas kiri kanan,ilmu kuncian khodam dan mcm2 lg berkenaan khodam yg mungkin sy pun blm tahu..bkn tak blh jumpa ato test khodam.semua khodam blh buat.jgn kan nak tgk,nak dia tutupkan lampu atau sekadar menyentuh kita bila2 masa dia blh lakukkan..ini dah dibuktikan oleh yg pernah mengalami.tak pun jumpa jew dlm mimpi atau sekadar merasa dan melihat lintasan bayangan hitam bg yg tiada ilmu..KALO TAK PERCAYA GAK ATAU NAK TEST GAK CARI JEW ORG LAIN SURUH ISIKAN..TAPI KALO DAH DPT “SAKA” JGN CARI SY LAK NAK MINTA TOLONG..SETIAP BARANGAN DIMAHAR TIDAK BOLEH DIPULANGKAN KEMBALI.HARAP MAKLUM..WASSALAM..selamat menikmati blog sy..










Friday, April 13, 2018

Logam Raksa

Kepingan logam raksa yang telah dikeraskan..sesuai bagi kegunaan susuk kebal atau sebagai bahan bagi menghasilkan minyak dan loket keselamatan..bahan yang amat rare berbeza dari raksa yang dalam bentuk cecair. mahar rm500.00

Loket Isim Jariyah

Loket isim kholisoh jariyah yang telah digabungan dgn kekuatan al hikmah..telah kami hidupkan dan isikan loket ini bagi syariat kegunaan multifungsi..
Untuk keterangan lanjut tentang khasiat isim kholisoh jariyah dan al hikmah blh digoogle kerna telah byk dan masyur ttgnya..untuk mahar sila hubungi pihak kami..hanya last pcs..

Wafak Jaljalut

Wafak pelarisan dan pendinding dari sihir dan niat jahat manusia bersaiz A4.sesuai dijadikan gantungan rumah atau kedai..terbuat dari kain dan telah kami aktif serta isikan kelebihan pada wafak ini.
Mahar rm350.00

Minyak Pelet Muria

Minyak pelet dari gabungan air keramat dan minyak yg telah diisikan dgn asmak rahsia bagi kegunaan pelet dalam masalah percintaan dan berkaitan hati.sama ada rumahtangga atau perhubungan yg bermasalah..sejenis atau lawan jenis...
Mahar rm1500.00

Minyak Harmoni

Minyak pengasihan bagi syariat masalah rumahtangga dan percintaan.sesuai bg yg mempunyai masalah dalam perhubungan cinta dan jodoh.diisikan doa dan asmak2 berkaitan percintaan dan dikunci semangat bg pasangan agar bertambah kekuatan cinta.
Mahar rm500.00

Monday, April 9, 2018

Gelang Panglima

Gelang dari permata tiger eye dan hematite(melekat besi) yg telah kami isikan dgn kekuatan tenaga dalam dan hizib bg syariat
-pendinding
-pemungkas ilmu hitam
-penaik semangat
-memulihkan saraf
-membantu perjalanan darah
-anti pukau
-anti trawangan/scan
-menghilangkan gemuruh
-meneutralkan energi negatif tubuh dan sihir
-hilang rasa takut
-penunduk
-dll
Mahar rm399.00

Tuesday, January 30, 2018

See Pheung Biru

See pheung adalah pelembab bibir yg dibuat dari sarang madu lebah dan telah kami satukan dengan minyak tembeng lereng yang telah diketahui kehebatannya dari kalimantan serta serbuk bara emas..kemudian di isikan dengan kekuatan bulan biru saat gerhana bagi syariat pelet dan pengasihan tingkat tinggi..dipakai pada bibir dan kening bagi menarik pasangan anda dan juga blh digunakan untuk penarik umum..
Baik untuk masalah rumahtangga atau percintaan juga untuk yang bekerja dibahagian hiburan.

Monday, January 22, 2018

Cincin Dewa

Cincin perak 925 permata delima berkhodam dewa tingkat tinggi untuk dimaharkan..kepada yang berminat blh menghubungi pihak kami bagi penawaran mahar..

Wednesday, January 10, 2018

Besi Asmak Malaikat

Besi rajahan yang telah diisikan kekuatan ilmu asmak malaikat oleh guru asmak malaikat sendiri mbah ansori dan ditambah dgn kekuatan isian oleh pihak kami bg pelbagai kegunaan dan benteng zahir dan batin.boleh dipakai pd diri atau ditanamkan di halaman rumah sebagai pagar rumah..
Mahar rm799.00

Minyak Cendana

Minyak kayu cendana yg berbau harum bagi kegunaan membersihkan aura negatif rumah dan kedai serta kegunaan bagi disapukan pada senjata pusaka bg memulihkan aura dan ioni pusaka tersebut.
Mahar rm150.00