AMARAN&PERHATIAN
Diminta membaca dahulu informasi berkaitan barangan yang berminat.
Jangan menghubungi saya semata-mata hanya untuk bertanya tentang cara penggunaan barangan saya dan risikonya."SAYA BUKAN KAUNTER PERTANYAAN"
Semua akan diterangkan setelah anda memaharnya.
Ingin saya Tegaskan disini tentang minyak pengasih dan guna2.Minyak pengasih yang bersifat putih hanya menggunakan ayat2 suci Al-quran dan zikirullah.Jadi jangan ditanya kepada saya keberkesanannya dan tempohnya.Tiada yang tahu kerana semua bergantung pada niat si pemakai dengan izin Allah S.W.T.kerana ini hanya perantaraan dan usaha.
Minyak guna2 yang bersifat hitam yang menggunakan mantera2 dan khodam2 adalah minyak yang boleh dilihat kesannya dengan cepat.(Tapi risikonya sendiri mau ingat!!)namanya pun sifat hitam jadi khodamnya adalah dari jin kafir(jin islam tak buat keja cam ni)Berani baru beli,kalau tak jangan tanya saya.Buang kredit saya dan saudara..
Semua barangan yang saya maharkan disini tidak semestinya berkhodam atau berisi.Tetapi saya juga menyediakan khidmat mengisi khodam pendamping pada barangan dengan budi bicara dan mahar yang bersesuaian.
Semua barangan yang berkhodam akan saya berikan -nama khodam
-asal khodam
-umur khodam
-cara menjaga
-agama khodam
-umur barangan
-zikirullah yang digunakan
-pakaiannya
Terdapat juga barangan yang tidak saya tampilkan di blog ini yang ada dalam simpanan saya.bagi yang mencari sesuatu barang sila hubungi/sms saya..
~SEKIAN HARAP MAKLUM~

@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak penulis/pengarang .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.Tindakan undang-undang akan diambil.Segala pertanyaan dan pembayaran boleh dibuat(termasuk pos kiriman laju):

email:white.devilz84@gmail.com
:white.devilz@yahoo.com
H/P:0134778898
A/C CIMB BANK:8007-2652-84 MISTIKSHOP ENTERPRISE


Melihatkan dewasa ini semakin banyak blog2 barangan mistik yang ada membuatkan penulis/pengarang terpanggil untuk bersuara.Banyak diantara barang yang dijual dilihat tidak diketahui asal usul pembuatan dan keaslian sesuatu barang,sama ada dari kesilapan sahabat2 penjual dengan sengaja atau...hehehehe..(jangan marah yek..)oleh itu saya akan membantu bagi mereka yang ingin mengetahui keaslian barang2/isi sesuatu barang sama ada milik peribadi atau yg dijual dengan mahar seikhlasnya dari saudara..at lis reload la credit.ni asyik tanya jak yg menjawap pun guna credit gak.(sediakan payung sebelum hujan..jangan dah beli baru nak tepuk dahi)
Dan bagi yang berhajat dgn barang dlm blog ini tapi tidak mempunyai mahar blh la berunding dgn sy sama ada hendak ditempah dahulu atau ingin ditukarkan/barter dgn barang simpanan saudara..semuanya atas budi bicara dan kesepakatan..

INFO!!

Suka disini sy jelaskan mengenai khodam pendamping.setiap pendamping mempunyai kelebihan tersendiri dan yg lainnya akan sy maklumkan setelah permaharan dibuat serta salah 1 syarat sblm tuan/puan memiliki khodam pendamping ialah mampu “MENGAWALNYA”..kalo tak mampu just biarkan jew tak payah nak gunakkan/arahkan khodam..biar jew dia ddk dlm senjata/cincin tu.Dia tau buat keja dia secara “AUTO”.Byk pertanyaan sy dpt tanya sama ada dpt dibuktikan dan ditest khodam atau tidak?pertanyaan sy kpd tuan/puan kenapa rakyat kerja bwh raja bkn raja kerja bawah rakyat?sbb raja ada kuasa@ilmu yg menyebabkan dia jadi raja dan kita tunduk kpd dia..ni nak ada khodam tp tada ilmu asas kebatinan atau ilmu nak menundukkan khodam pastu nak tanya nak test dan buktikan..adakah khodam nak ikut ckp tuan/puan??sendiri mau ingat!!sbb tu kalo nak ada khodam pastikan dah dibuka matabatin dan pendengaran ato at liss ada asas kebatinan.Tp itu bkn menjamin tuan/puan dah bagus..ttp dan ramai jew kat luar tuh walau bergelar guru/ustaz /pawang/bomoh/dukun still kena tipu dgn khodam dan jin..kononnya mereka ni dari kalangan khorin,maklaikat,muslim dll.sbb masih banyak dan luas lg ilmu.nak kena tau cara nak buka rupa sebenar khodam,ilmu penunduk khodam,ilmu pemusnah khodam,ilmu agama,ilmu scan jasad,roh,hati,hati roh,matabatin roh,scan atas,bawah tanah,depan belakang ,atas kiri kanan,ilmu kuncian khodam dan mcm2 lg berkenaan khodam yg mungkin sy pun blm tahu..bkn tak blh jumpa ato test khodam.semua khodam blh buat.jgn kan nak tgk,nak dia tutupkan lampu atau sekadar menyentuh kita bila2 masa dia blh lakukkan..ini dah dibuktikan oleh yg pernah mengalami.tak pun jumpa jew dlm mimpi atau sekadar merasa dan melihat lintasan bayangan hitam bg yg tiada ilmu..KALO TAK PERCAYA GAK ATAU NAK TEST GAK CARI JEW ORG LAIN SURUH ISIKAN..TAPI KALO DAH DPT “SAKA” JGN CARI SY LAK NAK MINTA TOLONG..SETIAP BARANGAN DIMAHAR TIDAK BOLEH DIPULANGKAN KEMBALI.HARAP MAKLUM..WASSALAM..selamat menikmati blog sy..










Tuesday, January 19, 2016

Sabuk Tedung

Sabuk atau tali ikat pinggang yg terbuat dari tulang belakang ular tedung yg telah diritualkan dan mempunyai khodam ular tedung bg kegunaan pelindungan dari sihir dan manusià.serta pengerun..mampu membuat pukulan yg berbisa serta kekuatan tenaga batin.terdapat banyak kegunaan yg akan anda rasai sendiri.
Mahar rm1800.00

Minyak Pelet Nang Nak

Minyak pelet ini buatan archan meng yg terkenal dgn pembuatan minyak dagu dan pelbagai minyak pengasih.
Digunakan bg menarik lawan jenis,sejenis dan juga rezeki..tidak perlu sy jelaskan tentang minyak jenis ini kerna umumnya telah anda ketahui jenis minyak dagu dan keguaannya.
Mahar..sila hubungi kami jika benar berminat.tq

Minyak Luang Phor Kha Meng

Minyak dari hasil ritual yg dilakukan oleh luang pho kha meng sewaktu pengisian kebal dan blessing amulet..
Kegunaan multifungsi.minyak dari akar kayu dan minyak kelapa..boleh dijadikan minyak urut dan pelbagai kegunaan lain.
Mahar rm300.00

Tuesday, November 3, 2015

Geliga Salju Hijau

Sejenis geliga yg kami perolehi melalui ritual penarikkan yg pernah kami ajarkan di warunglpj.blogspot bg murid2 yg telah mengikuti perguruan kami dan telah byk yg terbukti mendapatkannya melalui ilmu dipelajari dan kini salah satu dr hasil kami perolehi utk dimaharkan bagi syariat
-menyejukkan badan
-menambah keyakinan diri
-pengasih
-pelaris
-memudahkan urusan perniagaan
-melancarkan perjalanan rezeki
-anti racun
-anti santau
-menghindari dr makhluk Allah yg berniat jahat
-dll
Mahar sila berikan penawaran anda pd pihak kami.tq

Gelang Brahmata

Gelang yg terbuat dr teras dan biji buah2an azimat berkhodam bg khasiat
-anti sihir
-pendinding
-penguat semangat
-melancarkan aura dan darah
-pendinding binatang buas
-pendinding binatang bisa
-anti scan
-pembisa
-anti kerasukkan
-menghalang gangguan makhluk halus yg berniat jahat
-pengasih
-pelancar rezeki
-pembuka aura
-pemanis
-dan byk lg..
Mahar rm399.00

Sunday, October 4, 2015

Akik Lapis Raw(sold)

Batu akik yg mempunyai urat lapisan hasil ritual penarikan yg berjaya didapatkan disekitar tempat kami.tembus cahaya dan cantik seakan fosil kayu menjadi batu..
Untuk dimaharkan dlm bentuk raw dan blh dijadikan sekitar 25biji permata cincin.
Mahar rm500.00

Akik Sabun Raw(sold)

Batu akik sabun yg berjaya ditarik hasil dari ritual penarikkan pusaka..contoh batu yg telah dicanai menjadi permata cincin.warna seakan akik madu.
Kepada yg berminat memiliki bongkah batu yg raw utk dimaharkan dan mampu menghasilkan sekitar 20biji permata.khasiat asli batu sebagai penyejuk dan pengasih.
Mahar rm500.00

Tuesday, September 15, 2015

Pandulum Quartz(sold)

Loket kristal quartz yg telah diisikan dgn khodam dewa bg syariat multifungsi bagi

-santau
-kebal
-perubatan
-khodam.pendamping
-penjaga zahir dan batin
-mempunyai khodam bawahan yg banyak
-meningkatkan kekuatan batin diri
-meningkatkan deria rasa
-meningkatkan deria penglihatan batin
-pengasih
-menaikkan seri wajah
-meningkatkan aura
-melindungi diri dr aura negatif
-pelet bg mengembalikan pasangan
-pendinding
-pengerun
-kewibawaan
-ditakuti khodam lain
-anti sihir
-anti pukau
-kekuatan tumbukan
-pembisa tangan
-gerakan jurus
-gerakan silat
-menghantar/mengembalikan sihir pd si pembuat
-dll kesaktian 
Hanya kpd yg mampu melihat alam ghaib dn bg tidak mampu maka telah kami programkan secara auto sesuai kemampuannya..
Mahar rm1800.00

Sunday, September 6, 2015

Amulet Kebal

Sebutir peluru yg telah diisikan wafak di tengah dan brg azimat bg syariat
-kebal darurat
-kewibawaan
-pengerun
-penunduk
-pendinding sihir
-pendinding makhluk
-kekuatan/pemberat pukulan
-pembisa
-kekuatan batin
Cukup dijadikan loket atau dijadikan ikatan pinggang bg menggunakan keindahannya yang menggunakan kekuatan wafak dr elemen api.
Mahar terjangkau dr mahar sebenar.hanya rm500.00.

Monday, August 17, 2015

Minyak Buluh Perindu Angin

Minyak buluh perindu angin yg mengandungi buluh perindu segar didalamnya dan telah diasmak dgn ilmu pengasihan dan pelaris
ISI KANDUNGAN:

sebotol minyak yg dpt digunakan sebanyak 3x mandian dan baki tuk dipakai selama 1bulan..

KEGUNAAN:

1)Meningkatkan aura positif pd tubuh

2)meningkatkan ilmu kebatinan seseorg

3)pengasihan agar diingati selalu

4)penyeri wajah yg dpt dibuktikan dgn sekali pemakaian

5)pelaris diri dan perniagaan

6)penunduk agar mudah bergaul

7)pendinding dan pagar diri dr sihir,guna2 dan jin

8)pemulih tenaga zahir dan batin

9)penguat gerakan batin 

10)penguat penglihatan batin@scan

11)mengubati kerasukan@histeria

12)blh digunakan sebagai minyak ritual

13)menambah kewibawaan agar dipandang bawahan dan atasan

14)membuang kesialan diri akibat pengaruh energi dan aura negatif luaran.

15)menenangkan fikiran sebagai terapi aura dan bau

16)sebagai sarana membuka mata batin

17)pendinding dr santau

18)pendinding dr pukulan batin dan nyata insyallah dpt membuat musuh terpelanting dgn isian al hikmah

19)sarana bg meneutralkan brg bersifat hitam

20)bersifat doa iaitu penggunaan mengunakan niat

21)DLL

CARA PENGUNAAN:

istifar3x

mengucapkan syahadah3x

selawat 3x

niat(sesuai dgn keinginan diatas)

Dititiskan beberapa titik didlm air dan digunakan mandi

Bagi yg ingin kesan maksima dan instant..air mandian dimasukkan dgn bunga 7 warna dan 3biji limau perut yg diperahkan..campurkan 7titis MPA dan mandi pada mandian terakhir tepat jam 12 tghmlm atau pagi hari sblm terbitnya matahari..

Dipakai bakinya sebagai minyak pengasih sebanyak 2-3x dlm 1minggu..

Di colek dgn jari manis kedua2 tangan.selawat 3x n niatkan utk....(hajat anda)

oleskan pd kedua2 kening dr dlm ke luar sebanyak 3x

oleskan pada cuping kedua2 telinga 3x

oleskan pada bawah bibir atau dagu 3x

oleskan pada ubun2 kepala sebanyak 3x

Mahar rm399.00