AMARAN&PERHATIAN
Diminta membaca dahulu informasi berkaitan barangan yang berminat.
Jangan menghubungi saya semata-mata hanya untuk bertanya tentang cara penggunaan barangan saya dan risikonya."SAYA BUKAN KAUNTER PERTANYAAN"
Semua akan diterangkan setelah anda memaharnya.
Ingin saya Tegaskan disini tentang minyak pengasih dan guna2.Minyak pengasih yang bersifat putih hanya menggunakan ayat2 suci Al-quran dan zikirullah.Jadi jangan ditanya kepada saya keberkesanannya dan tempohnya.Tiada yang tahu kerana semua bergantung pada niat si pemakai dengan izin Allah S.W.T.kerana ini hanya perantaraan dan usaha.
Minyak guna2 yang bersifat hitam yang menggunakan mantera2 dan khodam2 adalah minyak yang boleh dilihat kesannya dengan cepat.(Tapi risikonya sendiri mau ingat!!)namanya pun sifat hitam jadi khodamnya adalah dari jin kafir(jin islam tak buat keja cam ni)Berani baru beli,kalau tak jangan tanya saya.Buang kredit saya dan saudara..
Semua barangan yang saya maharkan disini tidak semestinya berkhodam atau berisi.Tetapi saya juga menyediakan khidmat mengisi khodam pendamping pada barangan dengan budi bicara dan mahar yang bersesuaian.
Semua barangan yang berkhodam akan saya berikan -nama khodam
-asal khodam
-umur khodam
-cara menjaga
-agama khodam
-umur barangan
-zikirullah yang digunakan
-pakaiannya
Terdapat juga barangan yang tidak saya tampilkan di blog ini yang ada dalam simpanan saya.bagi yang mencari sesuatu barang sila hubungi/sms saya..
~SEKIAN HARAP MAKLUM~

@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak penulis/pengarang .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.Tindakan undang-undang akan diambil.Segala pertanyaan dan pembayaran boleh dibuat(termasuk pos kiriman laju):

email:white.devilz84@gmail.com
:white.devilz@yahoo.com
H/P:0134778898
A/C CIMB BANK:8007-2652-84 MISTIKSHOP ENTERPRISE


Melihatkan dewasa ini semakin banyak blog2 barangan mistik yang ada membuatkan penulis/pengarang terpanggil untuk bersuara.Banyak diantara barang yang dijual dilihat tidak diketahui asal usul pembuatan dan keaslian sesuatu barang,sama ada dari kesilapan sahabat2 penjual dengan sengaja atau...hehehehe..(jangan marah yek..)oleh itu saya akan membantu bagi mereka yang ingin mengetahui keaslian barang2/isi sesuatu barang sama ada milik peribadi atau yg dijual dengan mahar seikhlasnya dari saudara..at lis reload la credit.ni asyik tanya jak yg menjawap pun guna credit gak.(sediakan payung sebelum hujan..jangan dah beli baru nak tepuk dahi)
Dan bagi yang berhajat dgn barang dlm blog ini tapi tidak mempunyai mahar blh la berunding dgn sy sama ada hendak ditempah dahulu atau ingin ditukarkan/barter dgn barang simpanan saudara..semuanya atas budi bicara dan kesepakatan..

INFO!!

Suka disini sy jelaskan mengenai khodam pendamping.setiap pendamping mempunyai kelebihan tersendiri dan yg lainnya akan sy maklumkan setelah permaharan dibuat serta salah 1 syarat sblm tuan/puan memiliki khodam pendamping ialah mampu “MENGAWALNYA”..kalo tak mampu just biarkan jew tak payah nak gunakkan/arahkan khodam..biar jew dia ddk dlm senjata/cincin tu.Dia tau buat keja dia secara “AUTO”.Byk pertanyaan sy dpt tanya sama ada dpt dibuktikan dan ditest khodam atau tidak?pertanyaan sy kpd tuan/puan kenapa rakyat kerja bwh raja bkn raja kerja bawah rakyat?sbb raja ada kuasa@ilmu yg menyebabkan dia jadi raja dan kita tunduk kpd dia..ni nak ada khodam tp tada ilmu asas kebatinan atau ilmu nak menundukkan khodam pastu nak tanya nak test dan buktikan..adakah khodam nak ikut ckp tuan/puan??sendiri mau ingat!!sbb tu kalo nak ada khodam pastikan dah dibuka matabatin dan pendengaran ato at liss ada asas kebatinan.Tp itu bkn menjamin tuan/puan dah bagus..ttp dan ramai jew kat luar tuh walau bergelar guru/ustaz /pawang/bomoh/dukun still kena tipu dgn khodam dan jin..kononnya mereka ni dari kalangan khorin,maklaikat,muslim dll.sbb masih banyak dan luas lg ilmu.nak kena tau cara nak buka rupa sebenar khodam,ilmu penunduk khodam,ilmu pemusnah khodam,ilmu agama,ilmu scan jasad,roh,hati,hati roh,matabatin roh,scan atas,bawah tanah,depan belakang ,atas kiri kanan,ilmu kuncian khodam dan mcm2 lg berkenaan khodam yg mungkin sy pun blm tahu..bkn tak blh jumpa ato test khodam.semua khodam blh buat.jgn kan nak tgk,nak dia tutupkan lampu atau sekadar menyentuh kita bila2 masa dia blh lakukkan..ini dah dibuktikan oleh yg pernah mengalami.tak pun jumpa jew dlm mimpi atau sekadar merasa dan melihat lintasan bayangan hitam bg yg tiada ilmu..KALO TAK PERCAYA GAK ATAU NAK TEST GAK CARI JEW ORG LAIN SURUH ISIKAN..TAPI KALO DAH DPT “SAKA” JGN CARI SY LAK NAK MINTA TOLONG..WASSALAM..selamat menikmati blog sy..










Saturday, May 16, 2015

Delima Kebal

Permata delima mozambe yg telah kami isikan dgn kebal darurat 7 lapis dan ilmu pertempuran merangkumi hizib2 dan asmak utk dimaharkan dibawah harga sebenarnya kpd yg bertuah..siapa cepat dia dpt..bg yg memahami akan mengetahuinya walau dgn sedikit info kami berikan..
Mahar rm799.00

Permata Wali(Sold)

Permata ini kami dptkan saat menziarahi gunung jerai.diberikan oleh ghaib disana sebagai hadiah dlm bentuk raw dan telah kami canaikan menjadi permata.salah satu simpanan kami utk dipindah milik bg yg bertuah.aura terdapat pd batu ini adalah bg syariat
-pendinding
-anti sihir
-anti santau
-anti ilmu hitam
-memudahkan urusan rezeki
-memutarkan setiap keburukkan menjadi kebaikan
-memulihkan aura diri yg rosak
-meningkatkan konsentrasi
-menyejukkan badan
-memperbaiki sistem saraf
-dll yg blm kami ketahui.
Mahar rm199.00

Geliga Rusa

Permata ini kami dptkan saat melakukan pertalian batin bersama penjaga ghaib di songkla thailand.
Dihantar oleh seekor rusa dan diletakkan diatas batu dan kemudiannya lesap..
Permata berkhodam pahlawan thai yg gagah ini adalah bg syariat
-pelaris
-pengasih
-kewibawaan
-pertempuran
-kebal darurat
-tahan kulit
-anti santau dan ilmu hitam siam
-pertalian dgn khodam tanah siam
-petunjuk ghaib
-membuka deria rasa
-meningkatkan penglihatan batin
-menyejukkan ilmu panas
-dll
Mahar rm599.00

Permata Fosil Teras Gemunggal Hitam

Teras gemunggal hitam yg membatu/fosil dari kalimantan yg telah kami dptkan cuma sebiji dan telah discan bg syariat 

-kebal

-penglimun

-anti sihir

-melumpuhkan kebal lawan

-penguat pukulan

-pembisa

-pendinding sihir dan ilmu hitam

-anti racun

-anti santau

-anti binatang bisa dan buas

Mahar rm299.00

Batu Teras Gemunggal Putih

Permata fosil kayu gemunggal dari kalimantan ini seperti yg diketahui sebagai syariat
-kebal
-penglimun
-anti sihir
-melumpuhkan kebal lawan
-penguat pukulan
-pembisa
-pendinding sihir dan ilmu hitam
-anti racun
-anti santau
-anti binatang bisa dan buas
Mahar rm199.00

Friday, May 15, 2015

BULU PERINDU

Sepaket bulu perindu untuk dimaharkan sebagai syariat pelaris.pengasih atau digunakan dlm pembuatan minyak pengasihan dan urut.
Terdapat kira2  1000pasang bulu perindu dlm setiap paket.kepada yg berminat blh menghubungi pihak kami.
Mahar rm250.00 (2paket sahaja..)

Thursday, May 14, 2015

Cincin Mahkota Sulaiman(sold)

Cincin akik ini telah diperolehi melalui pemberian ghaib dan pihak kami telah mengikat dgn ikatan perak yg menawan.cincin akik yaman rare yg mempunyai khasiat"istimewa tersembunyi"mempunyai bentuk rajahan sulaiman mata dan sulaiman derajat yg sukar didapati ada keduanya pd setiap belah permukaan batu.
Telah kami perolehi dan scan.terdapatnya khodam TUAN HAJI GURU BESAR  yg tinggi levelnya bg kegunaan multifungsi selain akik yg diketahui dpt dipasangkan bersama pakaian kebal lain supaya dpt menjadi penindih aura panas agar tidak terlindung jalur rezeki.batunya berubah warna mengikut si pemakainya..amat mistik dan misteri..

Agate,sesuai untuk lelaki mahupun wanita diyakini sangat baik untuk wanita hamil dan janin , mengurangi sakit/gejala akibat gangguan pada selaput mata, dinding lambung, kantung kemih, usus, radang pada uterus dan penyakit kulit, membantu perkembangan spiritual, menyeimbangkan aura, membuang ketegangan dalam diri, menciptakan kestabilan kesehatan tubuh ,menciptakan konsentrasi dan pola berpikir secara rasional ,melancarkan pencernaan, meningkatkan kemampuan dalam meditasi dan astral projection, membantu ketepatan hasil dalam dowsing dan terawang , meningkatkan kesehatan secara umum dan menghilangkan rasa sakit dan bengkak akibat benturan dan otot terkilir , membantu pencernaan, menstabilkan kerja jantung dan melancarkan sirkulasi darah, selain untuk meningkatkan stamina tubuh.
dari segi mistik :
jika tidak sesuai dengan tuannya,mungkin pemakai akan berasa kurang selesa apabila telah lama mengguna akik ini.Akik dari segi mistik membawa tuah,melancarkan rezeki,membuka bintang cerah kehidupan.Khasiat itu akan datang sendiri apabila telah memilikinya.

Tetapi kadang2 mampu hilang dari jagaan empunya milik.Seperti yang saya katakan batu alami adalah batu jenis hidup,bukan buatan manusia.Seeloknya jika tidak mahu hilang amalkan penjagaan ibadat seperti zikir.

kisah akik pada zaman Nabi S.A.W

asal usul aqiq dan kisah nabi

Allah Swt berfirman dalam surat Yunus ayat 101.

Katakanlah Ya Muhammad: Perhatikanlah apa-apa yang ada di langit dan di bumi. Penulis buku itu berkata: perhatikanlah apa yang Allah ciptakan dari bahan tambang [al ma’adin] dan apa yang keluar darinya, manfaat dan warnanya. Seperti emas, perak, yakut, Zumrud atau zamrud, Basanfasy dan batu yang lainnya.

Lebih lanjut katanya, diantara hikmat penciptaan itu dijelaskan dalam Qs Saba’ ayat 12, al Hadid ayat 25 dan al Zumar ayat 6, al Rahman ayat. 22 – 23. dan ayat 58 serta surat al Waqi’ah ayat 22-23.

2. Disunnahkan menggunakan cincin dari perak, dimakruhkan dengan besi dan diharamkan cincin dari emas bagi laki-laki.

Diriwayatkan dari Ja’far ibn Muhammad dari ayahnya: Bahwa cincin Nabi Muhamamd saw dari perak dan tulisannya “Muhammad Rasulallah” adapun tulisan pada cincin Ali “al mulku lillah” . Dan Imam Ali berkata: Diantara sunnah adalah memakai cincin.. Rasulallah Saw bersabda: janganlah kalian menggunakan cincin yang terbuat dari emas, karena itu untukmu di surga.

Dari Ali berkata: Janganlah menggunakan cincin dari besi. Dari berbagai hadits yang saya baca dapat saya simpulkan, pertama, Nabi dan seluruh Imam selalu menggunakan cincin. Kedua, cincin itu merupakan sunnah yang harus diamalkan oleh umat Muhammad. Ketiga, cincin itu terbuat dari perak.

3. Menggunakan cincin hendaknya dijari-jari kanan dan makruh di jari kiri. Diriwayatkan dari Ja’far ibn Muhammad dari ayahnya tentang wasiat Rasulallah kepada Ali: Hai Ali gunakanlah cincin di jari sebelah kanan, karena itu merupakan keutamaan dari Allah Azza wa jalla bagi orang-orang yang dekat kepada-Nya [al muqarrabin]. Ali bertanya: Dengan apa ? Rasulallah menjawab: Dengan Aqiq Merah, karena Aqiq merah itu gunung pertama yang pasrah kepada rububiyah Allah. Dan ia merupakan batu pertama yang menerima nubuwat Nabi dan batu pertama yang menerima wasiatku kepadamu dan Imamah kepada anak-anakmu dan aqiq merah untuk pengikutmu di surga dan merupakan neraka bagi musuhmu.

Dalam redaksi lain dari Salman al Farisi berkata: Rasulallah bersabda kepada Ali ibn Abi Thalib: Hai Ali gunakanlah cincin di tangan kanan, niscaya engkau akan menjadi al Muqarabin. Ali bertanya: ya Rasulallah siapa al Muqarrabin itu ? Rasulallah menjawab: Jibril dan Mikail. Dengan apa saya gunakan cincin ? Dengan aqiq merah, karena Aqiq merah itu gunung pertama yang tunduk kepada Allah dengan keesaan_Nya. Aqiq merah adalah batu pertama yang menerima kenabian Muhammad, dan dia menerima engkau sebagai wasiku, dan imamah kepada anak-anakmu, dan untuk orang yang mencintaimu di surga dan untuk pengikut anakmu di surga firdaus. Dan diriwayatkan bahwa Nabi Muhamamd Saw memerintahkan agar Ali, Amirul Mukminin, dan para Imam menggunakan cincin ditangan kanan. Dari al Jahidz: Bahwa Adam, Idris, Ibrahim, Ismail, Ishaq, Ilyas, Ya’kub, Sulaiman, Yusuf, Danial, Yusya’, DzulQarnain, Yunus, Luth, Hud, Syaib, Zakaria, Yahya, Shalih, Uzair, Ayub, Lukman, Isa, Muhammad Saw menggunakan cincin ditangan kanannya. Hal senada dikemukakan pula oleh Bukhori dan Turmudzi.

4. Disunnahkan menggunakan cincin Aqiq dan aqiq merah.
Rasulallah bersabda: Gunakanlah cincin aqiq, karena ia membawa berkah. Dalam redaksi lain Rasulallah bersabda: Siapa yang menggunakan Aqiq akan dipenuhi hajatnya. Gunakanlah aqiq karena kamu tidak akan ditimpa kesusahan selama kamu menggunakannya. Siapa yang menggunakan aqiq tidak akan hilang darinya kebaikan. Hadits yang senada dengan ini banyak sekali. Disunahkan juga agar cincin Aqiq digunakan dalam perjalanan, saat ada kekhawatiran dan ketika berdoa. Imam Ali berkata: Gunakanlah cincin aqiq, niscaya akan membawa keberkahan bagimu dan menjadikan kamu aman dari musibah.

dalam riwayat disebutkan Nabi dan Imam Ali menggunakan 4 batu mulia secara yaitu: Aqiq Yaman(merah) yang bertasbih memohon perlindungan, Fairuz Naishabur(Firuz Persia) yang bertasbih memohon pertolongan, Yakult(orang kita bilangnya Topaz) yang bertaasbih memohon kesehatan dan Hadidu Sein(orang kita bilang Badar Besi ada juga yg bilang batu meteor) yang bertasbih memohon kekuatan

Mahar blh menghubungi pihak kami bg yg serius dan mampu...tq

Cincin Delima Scubbus(sold)

Ruby adalah diyakini dapat menyeimbangkan energi positif yang terdapat di dalam tubuh.
Selain itu, batu permata Ruby atau Merah Delima juga diyakini mampu meningkatkan gairah, semangat, kekuatan hingga menambah energi, dan jika dari sisi emosional jenis batu permata ini juga diyakini mampu meningkatkan motivasi dari penggunannya. Dan juga batu permata Ruby atau Merah Delima ini juga diyakini mampu mengurangi berbagai pikiran negatif dari penggunanya, dan bahkan dari sisi kesehatan jenis batu permata ini diyakini mampu meningkatkan hemoglobin dari penggunanya.
Cincin ruby ini telah kami ritual dan isikan dgn khodam tingkat tinggi dr kalangan dewa jenis scubbus yg rare.
Bg khasiat kegunaan
-pelet
-pemukau wanita
-anti pelet
-pengasih
-kewibawaan
-penunduk umum dan wanita
-keghairahan
-pemikat
-meningkatkan kekuatan batin dan mistik
-pesona wajah dan bicara
-penunduk wanita
-ketenangan
-dll yg anda akan rasai :)
Mahar blh menghubungi pihak kami bg yg mampu dan yakin..

Wednesday, May 13, 2015

Cincin Bulan Kendit

Permata widuri bulan biru yg rare kerna jenis kendit/mata kucing ini dipercaya dapat meningkatkan penglihatan (mata rabun), kejernihan pikiran dan biasa digunakan sebagai media meditasi, menyeimbangkan energi Yin dan Yang serta dipercaya dapat meningkatkan konsentrasi sehingga memudahkan dlm urusan seharian dan keilmuan.
Pihak kami telah mengisikan batu ini dgn energi kekuatan serta khodam dr kalangan dewa berlevel tinggi bg pemahar permata ini agar membawa manfaat secara automatik.
-pengasih
-pelaris
-kewibawaan
-kebal darurat
-anti santau
-anti pukau
-anti kerasukkan
-anti pelet
-menguatkan tenaga mistik diri
-memulihkan aura
-pesona muka dan bicara
-penunduk umum
-perubatan
-al hikmah
-dll yg akan anda ketahui setelah memaharnya
Mahar rm1500.00

Friday, March 27, 2015

Loket Emas Jade

Loket emas asli berkhodam puteri yg telah kami isikn sesuai bg pemakaian seorg perempuan dlm bidang nyayian,bisnes,tarian,jualan langsung,model dll berkaitan hiburan dan yg melibatkan berjumpa org ramai.
JENIS KHODAM:Puteri

POSISI:puteri dari kerabat  diraja dan juga khodam yg mempunyai nama puteri atau berpangkat serta kebolehan seumpama puteri..ade juga sesetengah puteri yg  hanya berseorangan dan ada mempunyai dayang/pengiring

KEGUNAAN&KELEBIHAN:mempunyai ilmu pengasihan dan pelet tingkat tinggi serta kebolehan dlm pertahan diri

1. pertempuran@digunakan tuk perang ghaib atau pertempuran nyata bg membantu tuannya dlm gerakkan jurus dan pukulan selalunya baik dipakai wanita utk ini.

2. Menundukkan khodam@dpt digunakan bg menundukkan khodam lain yg lebih rendah pangkatnya.

3. persilatan@dpt diminta mengajarkan jurus2 persilatan dari pelbagai aliran seni mempertahankan diri yg sesuai selalunya utk tuan wanita.

4. pendinding@digunakan terus sebagai pendinding atau diarahkan utk memasang pendinding pd badan tuannya atau menjaga keluarga dan harta benda.

5. pemikat@mempunyai pemikat secara automatic/berseri dgn aura yg lembut pd si pemakai

6. pengasihan@mengisikan minyak utk pengasihan atau digunakan terus sebagai pemikat/pelet utk membuatkan org yg dipandang terpesona dgn kecantikan aura wajahnya.

7. perubatan@digunakan untuk sesuatu jenis perubatan kebatinan berkaitan sihir atau khodam atau yg bersifat lembut seperti pelaris,pengasih dan kecantikan

8. pukulan@dpt mengajar jurus2 kebatinan atau memberat dan menambah pembisa pd pukulan tuannya.

9. pendamping@mendampingi dan menjaga tuannya dr serangan ghaib dan nyata dan dpt diarahkan tuk menjaga harta benda,keluarga tuannya

10. menguatkan gerakan batin@dpt meningkatkan kepekaan batin kerna energy khodam akan bersatu dan kepekaan lebih halus dan mudah merasa energi brg berkhodam atau sesuatu tempat berenergi dan ilmu.scan secara deria gerak rasa.

11. senjata ghaib@blh digunakan bg mendapatkan senjata ghaib utk tujuan perang ghaib dan perubatan

12. mata batin@dpt membantu membuka mata batin atau menggunakan penglihatan batin khodam.

13. multifungsi@dpt diarahkan sesuai keperluan tuannya DLL.

14. Kekuatan khodam bergantung pd dirinya dan juga energi serta ilmu tuannya.maka lebih kuat ilmu tuannya maka lebih kuat kekuatan khodamnya.juga blh dikuatkan dgn dicharge energi zikir diri khodam tersebut yg akan diberikan pd pemahar.

15.Ilmu@mengajarkan ilmu kebatinan atau bersifat perubatan dan pengasihan pd pemiliknya yg mampu berinteraksi secara batin/scan.

EFEK NEGATIF:tuannya akan merasa pening atau kesemutan kerna energi sedang sycronized dgn diri dan akan hilang dlm beberapa hari .akan berubah menjadi lemah lembut bg wanita dan akan menjadi tertarik wanita bg pemakai lelaki.

CARA MENGATASI:banyakkan istifar dan belajar mengawalnya..akan smpi tahap dimana energi kita dpt mengawal khodam dan menundukkannya kecuali seseorg yg mmg mempunyai asas kebatinan maka lebih mudah..

Mahar: rm1200.00