AMARAN&PERHATIAN
Diminta membaca dahulu informasi berkaitan barangan yang berminat.
Jangan menghubungi saya semata-mata hanya untuk bertanya tentang cara penggunaan barangan saya dan risikonya."SAYA BUKAN KAUNTER PERTANYAAN"
Semua akan diterangkan setelah anda memaharnya.
Ingin saya Tegaskan disini tentang minyak pengasih dan guna2.Minyak pengasih yang bersifat putih hanya menggunakan ayat2 suci Al-quran dan zikirullah.Jadi jangan ditanya kepada saya keberkesanannya dan tempohnya.Tiada yang tahu kerana semua bergantung pada niat si pemakai dengan izin Allah S.W.T.kerana ini hanya perantaraan dan usaha.
Minyak guna2 yang bersifat hitam yang menggunakan mantera2 dan khodam2 adalah minyak yang boleh dilihat kesannya dengan cepat.(Tapi risikonya sendiri mau ingat!!)namanya pun sifat hitam jadi khodamnya adalah dari jin kafir(jin islam tak buat keja cam ni)Berani baru beli,kalau tak jangan tanya saya.Buang kredit saya dan saudara..
Semua barangan yang saya maharkan disini tidak semestinya berkhodam atau berisi.Tetapi saya juga menyediakan khidmat mengisi khodam pendamping pada barangan dengan budi bicara dan mahar yang bersesuaian.
Semua barangan yang berkhodam akan saya berikan -nama khodam
-asal khodam
-umur khodam
-cara menjaga
-agama khodam
-umur barangan
-zikirullah yang digunakan
-pakaiannya
Terdapat juga barangan yang tidak saya tampilkan di blog ini yang ada dalam simpanan saya.bagi yang mencari sesuatu barang sila hubungi/sms saya..
~SEKIAN HARAP MAKLUM~

@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak penulis/pengarang .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.Tindakan undang-undang akan diambil.Segala pertanyaan dan pembayaran boleh dibuat(termasuk pos kiriman laju):

email:white.devilz84@gmail.com
:white.devilz@yahoo.com
H/P:0134778898
A/C CIMB BANK:8007-2652-84 MISTIKSHOP ENTERPRISE


Melihatkan dewasa ini semakin banyak blog2 barangan mistik yang ada membuatkan penulis/pengarang terpanggil untuk bersuara.Banyak diantara barang yang dijual dilihat tidak diketahui asal usul pembuatan dan keaslian sesuatu barang,sama ada dari kesilapan sahabat2 penjual dengan sengaja atau...hehehehe..(jangan marah yek..)oleh itu saya akan membantu bagi mereka yang ingin mengetahui keaslian barang2/isi sesuatu barang sama ada milik peribadi atau yg dijual dengan mahar seikhlasnya dari saudara..at lis reload la credit.ni asyik tanya jak yg menjawap pun guna credit gak.(sediakan payung sebelum hujan..jangan dah beli baru nak tepuk dahi)
Dan bagi yang berhajat dgn barang dlm blog ini tapi tidak mempunyai mahar blh la berunding dgn sy sama ada hendak ditempah dahulu atau ingin ditukarkan/barter dgn barang simpanan saudara..semuanya atas budi bicara dan kesepakatan..

INFO!!

Suka disini sy jelaskan mengenai khodam pendamping.setiap pendamping mempunyai kelebihan tersendiri dan yg lainnya akan sy maklumkan setelah permaharan dibuat serta salah 1 syarat sblm tuan/puan memiliki khodam pendamping ialah mampu “MENGAWALNYA”..kalo tak mampu just biarkan jew tak payah nak gunakkan/arahkan khodam..biar jew dia ddk dlm senjata/cincin tu.Dia tau buat keja dia secara “AUTO”.Byk pertanyaan sy dpt tanya sama ada dpt dibuktikan dan ditest khodam atau tidak?pertanyaan sy kpd tuan/puan kenapa rakyat kerja bwh raja bkn raja kerja bawah rakyat?sbb raja ada kuasa@ilmu yg menyebabkan dia jadi raja dan kita tunduk kpd dia..ni nak ada khodam tp tada ilmu asas kebatinan atau ilmu nak menundukkan khodam pastu nak tanya nak test dan buktikan..adakah khodam nak ikut ckp tuan/puan??sendiri mau ingat!!sbb tu kalo nak ada khodam pastikan dah dibuka matabatin dan pendengaran ato at liss ada asas kebatinan.Tp itu bkn menjamin tuan/puan dah bagus..ttp dan ramai jew kat luar tuh walau bergelar guru/ustaz /pawang/bomoh/dukun still kena tipu dgn khodam dan jin..kononnya mereka ni dari kalangan khorin,maklaikat,muslim dll.sbb masih banyak dan luas lg ilmu.nak kena tau cara nak buka rupa sebenar khodam,ilmu penunduk khodam,ilmu pemusnah khodam,ilmu agama,ilmu scan jasad,roh,hati,hati roh,matabatin roh,scan atas,bawah tanah,depan belakang ,atas kiri kanan,ilmu kuncian khodam dan mcm2 lg berkenaan khodam yg mungkin sy pun blm tahu..bkn tak blh jumpa ato test khodam.semua khodam blh buat.jgn kan nak tgk,nak dia tutupkan lampu atau sekadar menyentuh kita bila2 masa dia blh lakukkan..ini dah dibuktikan oleh yg pernah mengalami.tak pun jumpa jew dlm mimpi atau sekadar merasa dan melihat lintasan bayangan hitam bg yg tiada ilmu..KALO TAK PERCAYA GAK ATAU NAK TEST GAK CARI JEW ORG LAIN SURUH ISIKAN..TAPI KALO DAH DPT “SAKA” JGN CARI SY LAK NAK MINTA TOLONG..WASSALAM..selamat menikmati blog sy..










Wednesday, June 17, 2015

Keris Sakti #####

Keris dari cirebon dgn sarung kayu timoho harimau dari jenis sarung tebuk tanpa sambungan pd sarung.mata keris mempunyai bekas tikaman darah dan mengeluarkan asap serta haba mengikut kekuatan batin empunya.
Sarung ukiran tangan halus dr meastro dari bali..mampu berdiri dihujung mata dan hulu diatas sarung.
Berminat blh hubungi pihak kami
#data dan nama gelaran keris akan diberikan pd pemahar.

Tombak Merah

Tombak antik dari jenis mata bertulang dan sarung diperbuat dari kayu nagasari dr makam sunan gunung jati cirebon.mata bilah masih utuh tanpa cacatdan mengeluarkan bauan wangi pd waktu tertentu.
Berminat sila hubungi pihak kami
#detail khodam dan gelaran tombak akan diberikn hanya pd pemaharnya..

Sunday, June 7, 2015

Geliga embun

Geliga embun yg pihak kami perolehi di tepi hutan pd satu daun pokok hutan berdekatan masjid tua di penang.
Mempunyai aura asli tanpa khodam..geliga tahap 2..bagi yg berminat utk dilepaskan dr simpanan kami.
Mahar rm999.00

Keris Naga Liman(sold)

Keris dr cirebon bg kegunaan multifungsi dan kesaktian..terdapat khodam tingkat tinggi yg mendiami keris ini...
Mahar rm799.00
#data khodam akan diberikan setelah dimahar

KERIS PUNDAK STEGEL(sold)

Keris dgn pamor  dan bertulang yg cantik serta kukuh.telah kami rawat dan isikan dgn khodam level tinggi bg kegunaan dan simpanan anda.
Dpt digunakan multifungsi dlm pelbagai masalah dan keperluan..
Mahar rm799.00
#data khodam akan diberikan setelah dimahar

Keris isian

Keris bagi pemula yg telah kami isikn dgn keilmuan dan khodam dr kalangan panglima bg kegunaan multifungsi..
Mahar rm299.00
#data khodam diberikan setelah dimaharkan

Badik Batak

Badik pemberian raja batak karo bg kegunaan perubatan dan kehebatan..sesuai dibawa sebagai pakaian atau disimpan di rumah bg tujuan pendinding dr pelbagai masalah ghaib.
Mahar rm399.00
#data khodam akan diberikan setelah dimahar

Badik berluk

Badik dgn luk luar dan rahsia utk dimaharkan bg kegunaan perubatan dan pendinding.
Telah kami isikan dgn kekuatan spritual tinggi bg kegunaan pemahar.
#data khodam akan diberikan setelah memahar
Mahar rm399.00

KERIS TEMENGGUNG

Keris antik asli dr cirebon yg mempunyai daya kekuatan spiritual tinggi bg kegunaan multifungsi dan berkhodam.sesuai bg perubatan,terawangan,kesaktian,kanuragan,kewibawaan,darjat,pengasihan dll.Pendokok keris antik dan disalut emas tulin..
Akan kami berikan data khodam kpd pemahar setelah keris dimaharkan.
Mahar keris rm3500.00

KERIS KECIL

Keris kecil bersaiz poket yg sama dgn kris asli mempunyai pamor dan menggunakan besi keris dlm pembuatan dan telah kami ritualkan dan isikan dgn khodam dgn kegunaan multifungsi yg dpt membantu dlm perubatan,pengasihan,karisma,kewibawaan,pengasih,pelaris,pendinding dan pelbagai lagi kegunaan..
Mahar terjangkau dr kebiasaan bg isian sama..rm399 setiap bilah.