AMARAN&PERHATIAN
Diminta membaca dahulu informasi berkaitan barangan yang berminat.
Jangan menghubungi saya semata-mata hanya untuk bertanya tentang cara penggunaan barangan saya dan risikonya."SAYA BUKAN KAUNTER PERTANYAAN"
Semua akan diterangkan setelah anda memaharnya.
Ingin saya Tegaskan disini tentang minyak pengasih dan guna2.Minyak pengasih yang bersifat putih hanya menggunakan ayat2 suci Al-quran dan zikirullah.Jadi jangan ditanya kepada saya keberkesanannya dan tempohnya.Tiada yang tahu kerana semua bergantung pada niat si pemakai dengan izin Allah S.W.T.kerana ini hanya perantaraan dan usaha.
Minyak guna2 yang bersifat hitam yang menggunakan mantera2 dan khodam2 adalah minyak yang boleh dilihat kesannya dengan cepat.(Tapi risikonya sendiri mau ingat!!)namanya pun sifat hitam jadi khodamnya adalah dari jin kafir(jin islam tak buat keja cam ni)Berani baru beli,kalau tak jangan tanya saya.Buang kredit saya dan saudara..
Semua barangan yang saya maharkan disini tidak semestinya berkhodam atau berisi.Tetapi saya juga menyediakan khidmat mengisi khodam pendamping pada barangan dengan budi bicara dan mahar yang bersesuaian.
Semua barangan yang berkhodam akan saya berikan -nama khodam
-asal khodam
-umur khodam
-cara menjaga
-agama khodam
-umur barangan
-zikirullah yang digunakan
-pakaiannya
Terdapat juga barangan yang tidak saya tampilkan di blog ini yang ada dalam simpanan saya.bagi yang mencari sesuatu barang sila hubungi/sms saya..
~SEKIAN HARAP MAKLUM~

@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak penulis/pengarang .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.Tindakan undang-undang akan diambil.Segala pertanyaan dan pembayaran boleh dibuat(termasuk pos kiriman laju):

email:white.devilz84@gmail.com
:white.devilz@yahoo.com
H/P:0134778898
A/C CIMB BANK:8007-2652-84 MISTIKSHOP ENTERPRISE


Melihatkan dewasa ini semakin banyak blog2 barangan mistik yang ada membuatkan penulis/pengarang terpanggil untuk bersuara.Banyak diantara barang yang dijual dilihat tidak diketahui asal usul pembuatan dan keaslian sesuatu barang,sama ada dari kesilapan sahabat2 penjual dengan sengaja atau...hehehehe..(jangan marah yek..)oleh itu saya akan membantu bagi mereka yang ingin mengetahui keaslian barang2/isi sesuatu barang sama ada milik peribadi atau yg dijual dengan mahar seikhlasnya dari saudara..at lis reload la credit.ni asyik tanya jak yg menjawap pun guna credit gak.(sediakan payung sebelum hujan..jangan dah beli baru nak tepuk dahi)
Dan bagi yang berhajat dgn barang dlm blog ini tapi tidak mempunyai mahar blh la berunding dgn sy sama ada hendak ditempah dahulu atau ingin ditukarkan/barter dgn barang simpanan saudara..semuanya atas budi bicara dan kesepakatan..

INFO!!

Suka disini sy jelaskan mengenai khodam pendamping.setiap pendamping mempunyai kelebihan tersendiri dan yg lainnya akan sy maklumkan setelah permaharan dibuat serta salah 1 syarat sblm tuan/puan memiliki khodam pendamping ialah mampu “MENGAWALNYA”..kalo tak mampu just biarkan jew tak payah nak gunakkan/arahkan khodam..biar jew dia ddk dlm senjata/cincin tu.Dia tau buat keja dia secara “AUTO”.Byk pertanyaan sy dpt tanya sama ada dpt dibuktikan dan ditest khodam atau tidak?pertanyaan sy kpd tuan/puan kenapa rakyat kerja bwh raja bkn raja kerja bawah rakyat?sbb raja ada kuasa@ilmu yg menyebabkan dia jadi raja dan kita tunduk kpd dia..ni nak ada khodam tp tada ilmu asas kebatinan atau ilmu nak menundukkan khodam pastu nak tanya nak test dan buktikan..adakah khodam nak ikut ckp tuan/puan??sendiri mau ingat!!sbb tu kalo nak ada khodam pastikan dah dibuka matabatin dan pendengaran ato at liss ada asas kebatinan.Tp itu bkn menjamin tuan/puan dah bagus..ttp dan ramai jew kat luar tuh walau bergelar guru/ustaz /pawang/bomoh/dukun still kena tipu dgn khodam dan jin..kononnya mereka ni dari kalangan khorin,maklaikat,muslim dll.sbb masih banyak dan luas lg ilmu.nak kena tau cara nak buka rupa sebenar khodam,ilmu penunduk khodam,ilmu pemusnah khodam,ilmu agama,ilmu scan jasad,roh,hati,hati roh,matabatin roh,scan atas,bawah tanah,depan belakang ,atas kiri kanan,ilmu kuncian khodam dan mcm2 lg berkenaan khodam yg mungkin sy pun blm tahu..bkn tak blh jumpa ato test khodam.semua khodam blh buat.jgn kan nak tgk,nak dia tutupkan lampu atau sekadar menyentuh kita bila2 masa dia blh lakukkan..ini dah dibuktikan oleh yg pernah mengalami.tak pun jumpa jew dlm mimpi atau sekadar merasa dan melihat lintasan bayangan hitam bg yg tiada ilmu..KALO TAK PERCAYA GAK ATAU NAK TEST GAK CARI JEW ORG LAIN SURUH ISIKAN..TAPI KALO DAH DPT “SAKA” JGN CARI SY LAK NAK MINTA TOLONG..SETIAP BARANGAN DIMAHAR TIDAK BOLEH DIPULANGKAN KEMBALI.HARAP MAKLUM..WASSALAM..selamat menikmati blog sy..










Friday, October 7, 2016

Getah Katilayu

Getah pohon katilayu yang rare dan masih lembut bagi pelbagai kegunaan mistik.
Untuk mahar yang berminat sila hubungi pihak kami.
SILA BACA LINK

Mani Gajah

Mani gajah mentah yang belum dicampur dengan minyak untuk dimaharkan bagi pengumpul barang mistik atau yang berminat untuk dijadikan ramuan minyak pelet dan pengasihan atau sebagai pelarisan.
Mahar rm500.00

Batu Rusila

Batu rusila/batu nursila/batu nasila adalah sejenis mineral yang mengandungi khasiat semulajadi dalam penyejukkan.mineral yang digunakan dalam bedak nyonya/air cap badak/dll produk kecantikan.juga dikenali sebagai kalsium sulfat dehyrat dan gypsum fibrosum.
Batu yang kami dapatkan ini asli dari pergunungan dan bkn dari olahan bahan kimia.telah kami isikan dengan kekuatan pengasihan tinggi bagi kegunaan.boleh dijadikan serbuk utk dicampur didalam bedak atau alat solek.serta dapat direndam utk dijadikan minyak pengasihan.sukar didapatkan dan hanya sebilangan kecil yang dicampurkan pada produk kecantikan yang dijual diluar.
Mahar rm500.0

Kemenyan Hitam Gunung

Kemenyan hitam gunung asli yang didapatkan dari orang asli.mempunyai daya mistik yang tinggi bagi kegunaan ritual.mahar rm150.00

Permata Katilayu

Permata dari getah pohon katilayu yang memfosil menjadi keras dan dijadikan permata cincin.getah yang sukar didapatkan dan rare kerna diketahui pohon katilayu tidak menghasilkan getah.
Digunakan bagi syariat pengasihan,pelaris,menarik lawan jenis dan rezeki dalam mendapatkan ikan.
SILA BACA LINK INI
Mahar rm599.00

Batu Besi Braja Bastam

Batu besi mustika braja bastam adalah batu asli warisan / PeningGalan SUNAN HIDAYATULLAH 1 yang bergelar SUNAN BATU HIRANG 1642-1650..
Dari tanjung dewa kabupaten Kota Baru.
Keberadaan Mustika ini sudah banyak yang mengetahuinya,, Mulai dari tahun 1970.
Tapi tidak seorang pun yang berani mengambilnya. Sebab mustika ini Dipelihara oleh kerajaan gaib, pengawalnya dilihat zahir seperti tebuan pipit yaitu penyengat sebesar burung pipit
ADAPUN KHASIAT MUSTIKA INI  INSYA ALLAH:
  Terpelihara dari segala gangguan halus seperti : sihir,santet, hipnosis, gendam dan sejenisnya dari jin dan manusia.
  Mendapat keselamatan bila berpergian jauh , serta memancarkan daya kewibawaan, sehingga orang jahat akan segan melihatnya.
  Mendatang rezeki yang tidak terduka dari hasil usaha yag dikerjakan, rezeki dalam hubungan  tanpa disangka-sangka sebelumnya, baik dari pemberian, hadiah dll.
  Diberi kekebalan dan keselamatan dari segala bahaya dan senjata, senjata yang bertuah atau pusaka bila berhadapan dengan mustika niscaya akan hilang tuahnya, sesaat pada waktu berhadapan.
  Bila terluka akibat benda tajam, mustika disapukan pada tempat luka niscaya darah akan berhenti dan menutup luka.
  Dijauhkan dari bahaya racun dan bisa. Jika sakit panas, malaria, bisa hutan dan sejenisnya rendam mustika ini di air tawar beberapa minit lalu diminum dan blh diulang beberapa kali untuk diminum airnya.
  Untuk orang yang sakit berat atau berubat tidak sembuh juga, rendam mustika ini di air tawar untuk diminum selama sakit, insya Allah…. dengan izinNya dapat sembuh..
Batu kami mempunyai khodam asli didalamnya.mahar rm599.00

Tuesday, October 4, 2016

Sabuk Kebal

Sabuk berwafak kulit yang telah pihak kami isikan dan ritualkan dengan keilmuan tingkat tinggi bagi syariat: -kebal isi dan membengkokkan jarum -anti sihir dan ilmu hitam -anti terawangan -kekuatan tenaga batin berganda -anti racun -perubatan -meneutralkan bisa dan negatif energi diri -dll Sabuk yang dipakai insyallah akan bertambah kekuatan dari masa kesemasa pd sipemilik setelah bersatu sehingga mampu kebal kulit.sengaja kami isikan supaya tidak kebal kulit agar sipemakai tidak takbur dan riak.dan manusia itu pasti terluka walau sedikit namun tidak memudaratkan.cukup kekebalan isi yg dpt membengkokkan jarum yang tajam.sila lihat video demo.berminat blh menghubungi pihak kami utk maharnya dan dikerjakan secara khusus bg pemakai.stok rajahan terhad!!mahar rm####

Friday, July 22, 2016

Buhur HLPJ

Buhur buatan sendiri dari bahan serbuk kayu cendana,buah toa.minyak mpa,kemenyan 7 warna dan serbuk kayu gaharu serta lain2 bahan rahsia.
Telah kami ritualkan dgn isian ilmu2 dan zikir bg syariat
-meningkatkan saraf diri
-menguatkan tenaga diri
-meneutralkan negatif energi pada rumah dan kedai
-mewangikan rumah dan tempat
-kegunaan ritual penarikan
-memudahkan bg perhubungan dgn dimensi ghaib.
Mahar rm30.00satu paket

KHASIAT DAN KEGUNAAN BUHUR,KEMENYAN,DUPA

http://warunglpj.blogspot.my/2014/03/kegunaan-buhurdupakemenyan-dan.html?m=0

Thursday, July 7, 2016

MPA WAFAK EDITION

TAWARAN ISTIMEWA!!KEMBALI MENEMUI ANDA!HANYA UTK WAKTU TERHAD!!MINYAK MPA YG TELAH DIKETAHUI UMUM BG PEMAHAR TETAP MISTIKSHOP.TELAH KEMBALI DGN BOTOL KHAS BERWAFAK TANGAN ASLI DIUKIR PD KACA BOTOL BG MENAMBAH KEKUATAN MINYAK DAN BOLEH DIGUNAKAN SEMULA BOTOLNYA BG MENGISI APA JUA JENIS WANGIAN DGN KEKUATAN YANG SAMA.

Pada kali ini penulis akan mengadakan tawaran bagi"Minyak Pengasih Aura"@MPA yg baru saja siap dr proses pertapaan dan penghasilan..khas hanya dibulan ramadhan ini.hanya dikeluarkan setahun sekali.

minyak ini telah diritual oleh penulis dan diisikan oleh 450ribu khodam pengasihan dgn berbagai aura dan keilmuan..termasuk hizib,wafak,doa,asmak,nur buwwah dll bersifat putih.telah ditingkatkan dgn kekuatan al hikmah.

RAMUAN:

mani gajah kristal

buluh perindu

bulu perindu emas

geliga siput

rambut bunian

akar serai kampung

bunga serai kampung

batang serai kampung

daun buluh perindu

lek lay

kayu kemuning hitam

serbuk emas

minyak emas

buah zafaran

Buluh perindu ledang

Buluh perindu gila

Besi penunduk hitam

Buah cenuai hitam

Akar cenuai ledang

Batang cenuai gunung

Cenuai putih

Wafak Isim kholisoh jariyah

Wafak Pengasihan yusuf

DLL..

ISI KANDUNGAN:

sebotol minyak yg dpt digunakan sebanyak 3x mandian dan baki tuk dipakai selama 1bulan..

KEGUNAAN:

1)Meningkatkan aura positif pd tubuh

2)meningkatkan ilmu kebatinan seseorg

3)pengasihan agar diingati selalu

4)penyeri wajah yg dpt dibuktikan dgn sekali pemakaian

5)pelaris diri dan perniagaan

6)penunduk agar mudah bergaul

7)pendinding dan pagar diri dr sihir,guna2 dan jin

8)pemulih tenaga zahir dan batin

9)penguat gerakan batin

10)penguat penglihatan batin@scan

11)mengubati kerasukan@histeria

12)blh digunakan sebagai minyak ritual

13)menambah kewibawaan agar dipandang bawahan dan atasan

14)membuang kesialan diri akibat pengaruh energi dan aura negatif luaran.

15)menenangkan fikiran sebagai terapi aura dan bau

16)sebagai sarana membuka mata batin

17)pendinding dr santau

18)pendinding dr pukulan batin dan nyata insyallah dpt membuat musuh terpelanting dgn isian al hikmah

19)sarana bg meneutralkan brg bersifat hitam

20)bersifat doa iaitu penggunaan mengunakan niat

21)sebagai prmulihan barangan berkhodam putih dan wafak

22)pembangkit semangat

23)memulihkan 7batin

24)dll

CARA PENGUNAAN:

istifar3x

mengucapkan syahadah3x

selawat 3x

niat(sesuai dgn keinginan diatas)

Dititiskan beberapa titik didlm air dan digunakan mandi

Bagi yg ingin kesan maksima dan instant..air mandian dimasukkan dgn bunga 7 warna dan 3biji limau perut yg diperahkan..campurkan 7titis MPA dan mandi pada mandian terakhir tepat jam 12 tghmlm atau pagi hari sblm terbitnya matahari..

Dipakai bakinya sebagai minyak pengasih sebanyak 2-3x dlm 1minggu..

Di colek dgn jari manis kedua2 tangan.selawat 3x n niatkan utk....(hajat anda)

oleskan pd kedua2 kening dr dlm ke luar sebanyak 3x

oleskan pada cuping kedua2 telinga 3x

oleskan pada bawah bibir atau dagu 3x

oleskan pada ubun2 kepala sebanyak 3x

Mahar RM599.00

Sunday, February 21, 2016

Ponibal Salwa 7

Ponibal salwa 7 jarum bagi kegunaan pelbagai ritual seperti tarik duit dan sesaji.
Rm350.00