AMARAN&PERHATIAN
Diminta membaca dahulu informasi berkaitan barangan yang berminat.
Jangan menghubungi saya semata-mata hanya untuk bertanya tentang cara penggunaan barangan saya dan risikonya."SAYA BUKAN KAUNTER PERTANYAAN"
Semua akan diterangkan setelah anda memaharnya.
Ingin saya Tegaskan disini tentang minyak pengasih dan guna2.Minyak pengasih yang bersifat putih hanya menggunakan ayat2 suci Al-quran dan zikirullah.Jadi jangan ditanya kepada saya keberkesanannya dan tempohnya.Tiada yang tahu kerana semua bergantung pada niat si pemakai dengan izin Allah S.W.T.kerana ini hanya perantaraan dan usaha.
Minyak guna2 yang bersifat hitam yang menggunakan mantera2 dan khodam2 adalah minyak yang boleh dilihat kesannya dengan cepat.(Tapi risikonya sendiri mau ingat!!)namanya pun sifat hitam jadi khodamnya adalah dari jin kafir(jin islam tak buat keja cam ni)Berani baru beli,kalau tak jangan tanya saya.Buang kredit saya dan saudara..
Semua barangan yang saya maharkan disini tidak semestinya berkhodam atau berisi.Tetapi saya juga menyediakan khidmat mengisi khodam pendamping pada barangan dengan budi bicara dan mahar yang bersesuaian.
Semua barangan yang berkhodam akan saya berikan -nama khodam
-asal khodam
-umur khodam
-cara menjaga
-agama khodam
-umur barangan
-zikirullah yang digunakan
-pakaiannya
Terdapat juga barangan yang tidak saya tampilkan di blog ini yang ada dalam simpanan saya.bagi yang mencari sesuatu barang sila hubungi/sms saya..
~SEKIAN HARAP MAKLUM~

@Hak cipta terpelihara.Semua artikel dan foto dalam blog ini adalah milik mutlak penulis/pengarang .
Dilarang sama sekali sebarang bentuk salinan, peniruan atau penerbitan semula tanpa izin penulis/pengarang.Tindakan undang-undang akan diambil.Segala pertanyaan dan pembayaran boleh dibuat(termasuk pos kiriman laju):

email:white.devilz84@gmail.com
:white.devilz@yahoo.com
H/P:0134778898
A/C CIMB BANK:8007-2652-84 MISTIKSHOP ENTERPRISE


Melihatkan dewasa ini semakin banyak blog2 barangan mistik yang ada membuatkan penulis/pengarang terpanggil untuk bersuara.Banyak diantara barang yang dijual dilihat tidak diketahui asal usul pembuatan dan keaslian sesuatu barang,sama ada dari kesilapan sahabat2 penjual dengan sengaja atau...hehehehe..(jangan marah yek..)oleh itu saya akan membantu bagi mereka yang ingin mengetahui keaslian barang2/isi sesuatu barang sama ada milik peribadi atau yg dijual dengan mahar seikhlasnya dari saudara..at lis reload la credit.ni asyik tanya jak yg menjawap pun guna credit gak.(sediakan payung sebelum hujan..jangan dah beli baru nak tepuk dahi)
Dan bagi yang berhajat dgn barang dlm blog ini tapi tidak mempunyai mahar blh la berunding dgn sy sama ada hendak ditempah dahulu atau ingin ditukarkan/barter dgn barang simpanan saudara..semuanya atas budi bicara dan kesepakatan..

INFO!!

Suka disini sy jelaskan mengenai khodam pendamping.setiap pendamping mempunyai kelebihan tersendiri dan yg lainnya akan sy maklumkan setelah permaharan dibuat serta salah 1 syarat sblm tuan/puan memiliki khodam pendamping ialah mampu “MENGAWALNYA”..kalo tak mampu just biarkan jew tak payah nak gunakkan/arahkan khodam..biar jew dia ddk dlm senjata/cincin tu.Dia tau buat keja dia secara “AUTO”.Byk pertanyaan sy dpt tanya sama ada dpt dibuktikan dan ditest khodam atau tidak?pertanyaan sy kpd tuan/puan kenapa rakyat kerja bwh raja bkn raja kerja bawah rakyat?sbb raja ada kuasa@ilmu yg menyebabkan dia jadi raja dan kita tunduk kpd dia..ni nak ada khodam tp tada ilmu asas kebatinan atau ilmu nak menundukkan khodam pastu nak tanya nak test dan buktikan..adakah khodam nak ikut ckp tuan/puan??sendiri mau ingat!!sbb tu kalo nak ada khodam pastikan dah dibuka matabatin dan pendengaran ato at liss ada asas kebatinan.Tp itu bkn menjamin tuan/puan dah bagus..ttp dan ramai jew kat luar tuh walau bergelar guru/ustaz /pawang/bomoh/dukun still kena tipu dgn khodam dan jin..kononnya mereka ni dari kalangan khorin,maklaikat,muslim dll.sbb masih banyak dan luas lg ilmu.nak kena tau cara nak buka rupa sebenar khodam,ilmu penunduk khodam,ilmu pemusnah khodam,ilmu agama,ilmu scan jasad,roh,hati,hati roh,matabatin roh,scan atas,bawah tanah,depan belakang ,atas kiri kanan,ilmu kuncian khodam dan mcm2 lg berkenaan khodam yg mungkin sy pun blm tahu..bkn tak blh jumpa ato test khodam.semua khodam blh buat.jgn kan nak tgk,nak dia tutupkan lampu atau sekadar menyentuh kita bila2 masa dia blh lakukkan..ini dah dibuktikan oleh yg pernah mengalami.tak pun jumpa jew dlm mimpi atau sekadar merasa dan melihat lintasan bayangan hitam bg yg tiada ilmu..KALO TAK PERCAYA GAK ATAU NAK TEST GAK CARI JEW ORG LAIN SURUH ISIKAN..TAPI KALO DAH DPT “SAKA” JGN CARI SY LAK NAK MINTA TOLONG..WASSALAM..selamat menikmati blog sy..










Friday, March 27, 2015

Loket Emas Jade

Loket emas asli berkhodam puteri yg telah kami isikn sesuai bg pemakaian seorg perempuan dlm bidang nyayian,bisnes,tarian,jualan langsung,model dll berkaitan hiburan dan yg melibatkan berjumpa org ramai.
JENIS KHODAM:Puteri

POSISI:puteri dari kerabat  diraja dan juga khodam yg mempunyai nama puteri atau berpangkat serta kebolehan seumpama puteri..ade juga sesetengah puteri yg  hanya berseorangan dan ada mempunyai dayang/pengiring

KEGUNAAN&KELEBIHAN:mempunyai ilmu pengasihan dan pelet tingkat tinggi serta kebolehan dlm pertahan diri

1. pertempuran@digunakan tuk perang ghaib atau pertempuran nyata bg membantu tuannya dlm gerakkan jurus dan pukulan selalunya baik dipakai wanita utk ini.

2. Menundukkan khodam@dpt digunakan bg menundukkan khodam lain yg lebih rendah pangkatnya.

3. persilatan@dpt diminta mengajarkan jurus2 persilatan dari pelbagai aliran seni mempertahankan diri yg sesuai selalunya utk tuan wanita.

4. pendinding@digunakan terus sebagai pendinding atau diarahkan utk memasang pendinding pd badan tuannya atau menjaga keluarga dan harta benda.

5. pemikat@mempunyai pemikat secara automatic/berseri dgn aura yg lembut pd si pemakai

6. pengasihan@mengisikan minyak utk pengasihan atau digunakan terus sebagai pemikat/pelet utk membuatkan org yg dipandang terpesona dgn kecantikan aura wajahnya.

7. perubatan@digunakan untuk sesuatu jenis perubatan kebatinan berkaitan sihir atau khodam atau yg bersifat lembut seperti pelaris,pengasih dan kecantikan

8. pukulan@dpt mengajar jurus2 kebatinan atau memberat dan menambah pembisa pd pukulan tuannya.

9. pendamping@mendampingi dan menjaga tuannya dr serangan ghaib dan nyata dan dpt diarahkan tuk menjaga harta benda,keluarga tuannya

10. menguatkan gerakan batin@dpt meningkatkan kepekaan batin kerna energy khodam akan bersatu dan kepekaan lebih halus dan mudah merasa energi brg berkhodam atau sesuatu tempat berenergi dan ilmu.scan secara deria gerak rasa.

11. senjata ghaib@blh digunakan bg mendapatkan senjata ghaib utk tujuan perang ghaib dan perubatan

12. mata batin@dpt membantu membuka mata batin atau menggunakan penglihatan batin khodam.

13. multifungsi@dpt diarahkan sesuai keperluan tuannya DLL.

14. Kekuatan khodam bergantung pd dirinya dan juga energi serta ilmu tuannya.maka lebih kuat ilmu tuannya maka lebih kuat kekuatan khodamnya.juga blh dikuatkan dgn dicharge energi zikir diri khodam tersebut yg akan diberikan pd pemahar.

15.Ilmu@mengajarkan ilmu kebatinan atau bersifat perubatan dan pengasihan pd pemiliknya yg mampu berinteraksi secara batin/scan.

EFEK NEGATIF:tuannya akan merasa pening atau kesemutan kerna energi sedang sycronized dgn diri dan akan hilang dlm beberapa hari .akan berubah menjadi lemah lembut bg wanita dan akan menjadi tertarik wanita bg pemakai lelaki.

CARA MENGATASI:banyakkan istifar dan belajar mengawalnya..akan smpi tahap dimana energi kita dpt mengawal khodam dan menundukkannya kecuali seseorg yg mmg mempunyai asas kebatinan maka lebih mudah..

Mahar: rm1200.00

Loket Emas Permata Akik

Loket emas asli berkhodam puteri yg telah kami isikn sesuai bg pemakaian seorg perempuan dlm bidang nyayian,bisnes,tarian,jualan langsung,model dll berkaitan hiburan dan yg melibatkan berjumpa org ramai.
JENIS KHODAM:Puteri

POSISI:puteri dari kerabat  diraja dan juga khodam yg mempunyai nama puteri atau berpangkat serta kebolehan seumpama puteri..ade juga sesetengah puteri yg  hanya berseorangan dan ada mempunyai dayang/pengiring

KEGUNAAN&KELEBIHAN:mempunyai ilmu pengasihan dan pelet tingkat tinggi serta kebolehan dlm pertahan diri

1. pertempuran@digunakan tuk perang ghaib atau pertempuran nyata bg membantu tuannya dlm gerakkan jurus dan pukulan selalunya baik dipakai wanita utk ini.

2. Menundukkan khodam@dpt digunakan bg menundukkan khodam lain yg lebih rendah pangkatnya.

3. persilatan@dpt diminta mengajarkan jurus2 persilatan dari pelbagai aliran seni mempertahankan diri yg sesuai selalunya utk tuan wanita.

4. pendinding@digunakan terus sebagai pendinding atau diarahkan utk memasang pendinding pd badan tuannya atau menjaga keluarga dan harta benda.

5. pemikat@mempunyai pemikat secara automatic/berseri dgn aura yg lembut pd si pemakai

6. pengasihan@mengisikan minyak utk pengasihan atau digunakan terus sebagai pemikat/pelet utk membuatkan org yg dipandang terpesona dgn kecantikan aura wajahnya.

7. perubatan@digunakan untuk sesuatu jenis perubatan kebatinan berkaitan sihir atau khodam atau yg bersifat lembut seperti pelaris,pengasih dan kecantikan

8. pukulan@dpt mengajar jurus2 kebatinan atau memberat dan menambah pembisa pd pukulan tuannya.

9. pendamping@mendampingi dan menjaga tuannya dr serangan ghaib dan nyata dan dpt diarahkan tuk menjaga harta benda,keluarga tuannya

10. menguatkan gerakan batin@dpt meningkatkan kepekaan batin kerna energy khodam akan bersatu dan kepekaan lebih halus dan mudah merasa energi brg berkhodam atau sesuatu tempat berenergi dan ilmu.scan secara deria gerak rasa.

11. senjata ghaib@blh digunakan bg mendapatkan senjata ghaib utk tujuan perang ghaib dan perubatan

12. mata batin@dpt membantu membuka mata batin atau menggunakan penglihatan batin khodam.

13. multifungsi@dpt diarahkan sesuai keperluan tuannya DLL.

14. Kekuatan khodam bergantung pd dirinya dan juga energi serta ilmu tuannya.maka lebih kuat ilmu tuannya maka lebih kuat kekuatan khodamnya.juga blh dikuatkan dgn dicharge energi zikir diri khodam tersebut yg akan diberikan pd pemahar.

15.Ilmu@mengajarkan ilmu kebatinan atau bersifat perubatan dan pengasihan pd pemiliknya yg mampu berinteraksi secara batin/scan.

EFEK NEGATIF:tuannya akan merasa pening atau kesemutan kerna energi sedang sycronized dgn diri dan akan hilang dlm beberapa hari .akan berubah menjadi lemah lembut bg wanita dan akan menjadi tertarik wanita bg pemakai lelaki.

CARA MENGATASI:banyakkan istifar dan belajar mengawalnya..akan smpi tahap dimana energi kita dpt mengawal khodam dan menundukkannya kecuali seseorg yg mmg mempunyai asas kebatinan maka lebih mudah..

Mahar: rm1000.00

Loket Emas Permata Citrine

Loket emas asli berkhodam puteri yg telah kami isikan sesuai bg pemakaian seorg perempuan dlm bidang nyayian,bisnes,tarian,jualan langsung,model dll berkaitan hiburan dan yg melibatkan berjumpa org ramai.
JENIS KHODAM:Puteri

POSISI:puteri dari kerabat  diraja dan juga khodam yg mempunyai nama puteri atau berpangkat serta kebolehan seumpama puteri..ade juga sesetengah puteri yg  hanya berseorangan dan ada mempunyai dayang/pengiring

KEGUNAAN&KELEBIHAN:mempunyai ilmu pengasihan dan pelet tingkat tinggi serta kebolehan dlm pertahan diri

1. pertempuran@digunakan tuk perang ghaib atau pertempuran nyata bg membantu tuannya dlm gerakkan jurus dan pukulan selalunya baik dipakai wanita utk ini.

2. Menundukkan khodam@dpt digunakan bg menundukkan khodam lain yg lebih rendah pangkatnya.

3. persilatan@dpt diminta mengajarkan jurus2 persilatan dari pelbagai aliran seni mempertahankan diri yg sesuai selalunya utk tuan wanita.

4. pendinding@digunakan terus sebagai pendinding atau diarahkan utk memasang pendinding pd badan tuannya atau menjaga keluarga dan harta benda.

5. pemikat@mempunyai pemikat secara automatic/berseri dgn aura yg lembut pd si pemakai

6. pengasihan@mengisikan minyak utk pengasihan atau digunakan terus sebagai pemikat/pelet utk membuatkan org yg dipandang terpesona dgn kecantikan aura wajahnya.

7. perubatan@digunakan untuk sesuatu jenis perubatan kebatinan berkaitan sihir atau khodam atau yg bersifat lembut seperti pelaris,pengasih dan kecantikan

8. pukulan@dpt mengajar jurus2 kebatinan atau memberat dan menambah pembisa pd pukulan tuannya.

9. pendamping@mendampingi dan menjaga tuannya dr serangan ghaib dan nyata dan dpt diarahkan tuk menjaga harta benda,keluarga tuannya

10. menguatkan gerakan batin@dpt meningkatkan kepekaan batin kerna energy khodam akan bersatu dan kepekaan lebih halus dan mudah merasa energi brg berkhodam atau sesuatu tempat berenergi dan ilmu.scan secara deria gerak rasa.

11. senjata ghaib@blh digunakan bg mendapatkan senjata ghaib utk tujuan perang ghaib dan perubatan

12. mata batin@dpt membantu membuka mata batin atau menggunakan penglihatan batin khodam.

13. multifungsi@dpt diarahkan sesuai keperluan tuannya DLL.

14. Kekuatan khodam bergantung pd dirinya dan juga energi serta ilmu tuannya.maka lebih kuat ilmu tuannya maka lebih kuat kekuatan khodamnya.juga blh dikuatkan dgn dicharge energi zikir diri khodam tersebut yg akan diberikan pd pemahar.

15.Ilmu@mengajarkan ilmu kebatinan atau bersifat perubatan dan pengasihan pd pemiliknya yg mampu berinteraksi secara batin/scan.

EFEK NEGATIF:tuannya akan merasa pening atau kesemutan kerna energi sedang sycronized dgn diri dan akan hilang dlm beberapa hari .akan berubah menjadi lemah lembut bg wanita dan akan menjadi tertarik wanita bg pemakai lelaki.

CARA MENGATASI:banyakkan istifar dan belajar mengawalnya..akan smpi tahap dimana energi kita dpt mengawal khodam dan menundukkannya kecuali seseorg yg mmg mempunyai asas kebatinan maka lebih mudah..

Mahar: rm1200.00

Loket Jarum Emas Puteri

Loket emas asli berkhodam puteri yg telah kami isikn sesuai bg pemakaian seorg perempuan dlm bidang nyayian,bisnes,tarian,jualan langsung,model dll berkaitan hiburan dan yg melibatkan berjumpa org ramai.
JENIS KHODAM:Puteri

POSISI:puteri dari kerabat  diraja dan juga khodam yg mempunyai nama puteri atau berpangkat serta kebolehan seumpama puteri..ade juga sesetengah puteri yg  hanya berseorangan dan ada mempunyai dayang/pengiring

KEGUNAAN&KELEBIHAN:mempunyai ilmu pengasihan dan pelet tingkat tinggi serta kebolehan dlm pertahan diri

1. pertempuran@digunakan tuk perang ghaib atau pertempuran nyata bg membantu tuannya dlm gerakkan jurus dan pukulan selalunya baik dipakai wanita utk ini.

2. Menundukkan khodam@dpt digunakan bg menundukkan khodam lain yg lebih rendah pangkatnya.

3. persilatan@dpt diminta mengajarkan jurus2 persilatan dari pelbagai aliran seni mempertahankan diri yg sesuai selalunya utk tuan wanita.

4. pendinding@digunakan terus sebagai pendinding atau diarahkan utk memasang pendinding pd badan tuannya atau menjaga keluarga dan harta benda.

5. pemikat@mempunyai pemikat secara automatic/berseri dgn aura yg lembut pd si pemakai

6. pengasihan@mengisikan minyak utk pengasihan atau digunakan terus sebagai pemikat/pelet utk membuatkan org yg dipandang terpesona dgn kecantikan aura wajahnya.

7. perubatan@digunakan untuk sesuatu jenis perubatan kebatinan berkaitan sihir atau khodam atau yg bersifat lembut seperti pelaris,pengasih dan kecantikan

8. pukulan@dpt mengajar jurus2 kebatinan atau memberat dan menambah pembisa pd pukulan tuannya.

9. pendamping@mendampingi dan menjaga tuannya dr serangan ghaib dan nyata dan dpt diarahkan tuk menjaga harta benda,keluarga tuannya

10. menguatkan gerakan batin@dpt meningkatkan kepekaan batin kerna energy khodam akan bersatu dan kepekaan lebih halus dan mudah merasa energi brg berkhodam atau sesuatu tempat berenergi dan ilmu.scan secara deria gerak rasa.

11. senjata ghaib@blh digunakan bg mendapatkan senjata ghaib utk tujuan perang ghaib dan perubatan

12. mata batin@dpt membantu membuka mata batin atau menggunakan penglihatan batin khodam.

13. multifungsi@dpt diarahkan sesuai keperluan tuannya DLL.

14. Kekuatan khodam bergantung pd dirinya dan juga energi serta ilmu tuannya.maka lebih kuat ilmu tuannya maka lebih kuat kekuatan khodamnya.juga blh dikuatkan dgn dicharge energi zikir diri khodam tersebut yg akan diberikan pd pemahar.

15.Ilmu@mengajarkan ilmu kebatinan atau bersifat perubatan dan pengasihan pd pemiliknya yg mampu berinteraksi secara batin/scan.

EFEK NEGATIF:tuannya akan merasa pening atau kesemutan kerna energi sedang sycronized dgn diri dan akan hilang dlm beberapa hari .akan berubah menjadi lemah lembut bg wanita dan akan menjadi tertarik wanita bg pemakai lelaki.

CARA MENGATASI:banyakkan istifar dan belajar mengawalnya..akan smpi tahap dimana energi kita dpt mengawal khodam dan menundukkannya kecuali seseorg yg mmg mempunyai asas kebatinan maka lebih mudah..

Mahar: rm1300.00

Tuesday, March 3, 2015

Sticker Kereta Al Hikmah

Stiker kereta al hikmah dr jenis getah utk dimaharkan bg yg berminat.terbuka kpd bukan ahli.blh filekatkan pd kereta atau cermin pintu kedai dan rumah.telah kami isikan dgn kekuatan al hikmah insyallah bg syariat
-menghindari dr kecelakaan
-pendinding dr makhluk ghaib yg berniat jahat
-pendinding sihir
-pelaris
-pengasih
-menghindari kecurian kenderaan
-mengurangkan sesuatu musibah dgn izinNya.
Mahar rm100.00  1set3pcs

Friday, February 13, 2015

Wafak Cakra Pelaris&Pendinding

Wafak/yant pelaris dan pendinding sesuai bg  kegunaan di rumah atau kedai bg melariskan jualan dan bg menghalang sihir dr pelbagai penjuru alam.wafak ini telah kami isikan energi bersesuaian dgn kegunaan bg berfungsi dgn baik dr 4jenis unsur dan 8 penjuru alam.
Cukup dibingkaikan atau dilekat pd dinding atau ditanam didalam tanah bg menguatkan aura tempat tersebut dan energinya autocharge setiap kali bulan penuh..

mahar:rm799.00

Friday, January 30, 2015

LOKET PERSATUAN AL HIKMAH LIMITED EDITION 2

Loket persatuan al hikmah malaysia yg telah kami hasilkan dgn gabungan khotim nurbuwwah dgn petunjuk ghaib disebabkan auranya yg panas utk diamalkan maka kami jadikan loket yg lebih praktikal utk digunakan tanpa mengurangkan khasiatnya bg kegunaan KHASIAT DOA NURBUWWAH

Selain khasiat rajahan al hikmah seperti loket limited edition 1 telah kami programkan kekuatan nurbuwwah dr cahay bersama kekuatan keilmuan al hikmah bersifat cahaya agar menjadi anti scan/terawangan sehingga yg menerawang/scan tidak dpt melihat anda dan hanya dpt melihat cahaya seumpama melihat matahari.

Kepada yg berminat dan serius sila hubungi pihak kami..(tinggal 2pcs)

LOKET PERSATUAN AL HIKMAH LIMITED EDITION 1

Loket limited edition persatuan al hikmah jaljalut sughro yg telah kami hasilkan melalui petunjuk ghaib.sila klik link untuk KHASIAT LOKET

Selain khasiat isian dr perguruan al hikmah bg syariat
-pengasih
-anti pukau
-kerezekian
-pangkat
-pelaris-
pendinding zahir dan batin
-anti santau
-pembisa pukulan
-penguat pukulan
-penunduk
-anti sihir
-perubatan
-jurus pukulan
-keselamatan
-kebal darurat
Dan membuat makhluk Allah zahir dan batin yg berniat jahat terpelanting ketika menyerang atau sihir yg akan kembali kpd pembuatnya.akan kami ajarkan juga rahsia penggunaan loket bg hajat khusus.
Kepada yg berminat dan serius blh hubungi pihak kami utk mahar.hanya pd yg serius dan mampu sahaja..!! (Tinggal 3pcs sahaja)

Monday, December 22, 2014

LOKET PERSATUAN AL HIKMAH(SOLD)

Loket dari perguruan al hikmah malaysia yg telah diisikan oleh sy dan ingin dilepaskan. dgn rajahan isim kholisoh jariyah dibelakang.loket last pcs kepunyaan sy peribadi dgn isian special.
-pengasih
-anti pukau
-kerezekian
-pangkat
-pelaris
-pendinding zahir dan batin
-anti santau
-pembisa pukulan
-penguat pukulan
-penunduk
-anti sihir
-perubatan
-jurus pukulan
-keselamatan
-kebal darurat
-diisikan al hikmah bg membuatkan musuh zahir atau batin yg menyerang terpelanting.
-dll dgn izin Allah multifungsi
Mahar:rm799.00 (SOLD)
Silakan dilihat pd video di utube atau di PERSATUAN AL HIKMAH MALAYSIA .bagi berminat menyertai al hikmah malaysia blh menghubungi pihak kami dan bagi yg baru menyertai laman blog sy silakan dilihat pada blog WARUNG LPJ  sebagai rujukan tentang info brg dimaharkan atau perkongsian keilmuan dan juga barang milik peribadi sy.segala komen dan perkongsian anda amat dihargai.
ANDA DISARANKAN MENGGUNAKAN PAPARAN DESTOP UTK LEBIH TERANG.SILA KLIK PADA BUTANG DIBAWAH SEKALI "View Web Version"
SILA ADD SEBAGAI FOLLOWER DI  GOOGLE FOLLOWER

Sunday, November 30, 2014

INFO!! perbezaan minyak pengasih dan pelet

Penerangan secara ringkas bagi pengunjung mistikshop tentang perbezaan diantara minyak pengasih dan pelet..sila baca pd link disediakan dan memahaminya.tq
INFO PERBEZAAN MINYAK PELET&PENGASIHAN